ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره منطقه‌ای دنا
کد خبر: 4170265
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره منطقه‌ای دنا

دبیر جشنواره شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا از ارسال یک هزار اثر در بخش‌های مختلف از ۱۰ استان به این جشنواره خبر داد.

نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد جشنواره منطقه‌ای دنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 29 شهریورماه در نشست خبری، اظهار کرد: آثار سینمایی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در چهار بخش داستانی، تجربی، پویانمایی و مستند هستند.

وی بیان کرد: ۳۶۷ فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۳۵ فیلم داستانی، ۱۰ مستند، ۴ فیلم تجربی و ۶ اثر در بخش پویانمایی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: در بخش عکس نیز ۵۸۹ اثر به عنوان و تک عکس و ۷۲ مجموعه عکس در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارند که ۳۱ اثر دز بخش تک عکس و ۶مجموعه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

درخشان با بیان اینکه شصت و هفتمین هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا از سوم تا ششم مهرماه در یاسوج برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این جشنواره با حضور۱۰ استان همدان، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، کرمانشاه و کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور هنرمندان شاخص فرصت مناسبی است برای معرفی ظرفیت گردشگری استان است.زمان اختتامیه این جشواره 6 مهرماه می‌باشد.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست از پوستر شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha