برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4175404
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری رویداد استانی دختران حاج قاسم با حضور بانوان ۱۵ تا ۲۰ سال به مدت سه روز در این استان خبر داد.

رویداد دختران حاج قاسم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام رضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 23 مهرماه در جمع خبرنگاران، گفت: رویداد دختران حاج قاسم با اهداف دغدغه‌مندسازی، هدفمندسازی، استعدادیابی و شبکه‌سازی برای دختران در حال برگزاری است.

وی افزود: این برنامه به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و بنیاد ملی نوجوانان در شهر سی‌سخت به مدت سه روز برگزار می‌شود.هدف از برگزاری این رویداد آموزش چگونگی انجام کار فرهنگی اثرگذار به منتخب دانش‌آموزان فعال دختر استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه در این رویداد دختران با نقش اجتماعی خود در انقلاب اسلامی در کنار دیگر نقش‌ها آشنا می‌شوند، اضافه کرد: رویداد دختران حاج قاسم یک اردوی پرنشاط کارگاهی و عملیاتی است که مخاطبان به‌صورت گروهی برنامه‌های فرهنگی ارائه کرده و در میدان عمل برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند و بازخورد هم می‌گیرند.

حجت‌الاسلام افتخاری تاکید کرد: نحوه اجرای این رویداد به این طریق بود که فراخوان جذب مخاطبان به مدارس، مساجد و هیات‌ها ابلاغ شد و پس از نام‌نویسی، متقاضیان پس از نام نویسی پیش از برگزاری رویداد آموزش‌ها را از طریق فضای مجازی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان مؤظف بودند تا زمان برگزاری این رویداد برنامه فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان منطقه زندگی خود طراحی کنند، گفت: گروه اجرایی عملکرد شرکت‌کنندگان را بررسی کرده و بعد از تایید افراد برای شرکت در رویداد حاضر شده‌اند.

انتهای پیام
captcha