اهدای بسته ۴۴ میلیونی بنیاد ۱۵ خرداد به نوزادان چهارقلویی یاسوجی
کد خبر: 4175896
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

اهدای بسته ۴۴ میلیونی بنیاد ۱۵ خرداد به نوزادان چهارقلویی یاسوجی

با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بسته ۴۴ میلیونی بنیاد 15 خرداد به نوزادان چهارقلویی یاسوجی اهدا شد.

دیدار مسئولان با نوزادان چهارقلوی یاسوجی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد، با حضور آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان امروز، 25 مهرماه به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی با خانواده این چهار قلوها در یاسوج دیدار و هدایایی را که از طرف بنیاد ۱۵ خرداد تهیه و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این چهار قلو شد.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد در این دیدار گفت: قدرت سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی هر جامعه‌ای بستگی به نیروی انسانی آن دارد و می‌طلبد موضوع فرزندآوری به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی مد نظر قرار گیرد.جمعیت باید افزایش یابد و البته این خانواده‌ها که به فرزندآوری اقدام می‌کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند.

همچنین، شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار بویراحمد در این دیدار نیز گفت: امروز در منزل زوجی جوان که صاحب فرزند چهارقلو شده بودند حضور یافتیم و این چهار قلوها سه پسر و یک دختر هستند.هدیه‌ای را که بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تدارک دیده بود، اهدا شد البته هدف از این سرکشی تکریم خانواده به پاس حریم و حرمت خانواده بود.

وی تأکید کرد: خانواده و فرزندآوری مرکز و منشأ هویت و قدرت و شناسنامه یک جامعه محسوب می‌شود و جامعه‌ای که دارای خانواده است پایدار خواهد بود و هیچ‌گاه متزلزل نخواهد شد.این خانواده بسیار راضی هستند و کانون بسیار گرمی شکل گرفته است و لطف خدا را در این خانواده مشاهده می‌کنیم.

همچنین، ابوذر صناعی‌نیا، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه‌وبویراحمد در این دیدار نیز گفت: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی  از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر و همچنین خانواده‌هایی که صاحب  فرزند سوم به بعد می‌شوند، حمایت می‌کند. این دوازدهمین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد مورد حمایت  قرار گرفت.

وی افزود: امروز چهار بسته لبخند مادری به ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال کارت هدیه تقدیم این خانواده شد و همچنین تأمین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام گرفت و در مجموع ۴۴۰ میلیون ریال ارزش بسته تقدیم شده به این خانواده بوده است.

انتهای پیام
captcha