امام جمعه دهدشت خواستار کمک‌های مالی برای مردم غزه شد
کد خبر: 4176665
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

امام جمعه دهدشت خواستار کمک‌های مالی برای مردم غزه شد

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با بیان این‌که در این برهه حساس همه باید نسبت به امورات مسلمین اهتمام جدی داشته باشیم خواستار کمک‌های مالی برای مردم غزه شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، 28 مهرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه شکست سنگین اطلاعاتی صهیونیست در تاریخ بی‌نظیر است، اظهار کرد: قدرت پوشالی آن‌ها از بین رفت و امروز جریان کوچک مقاومت به نام حماس کاری کارستان کرد و در تاریخ ماندگار شد و همه شاکله‌های سیاسی، نظامی و اطلاعاتی صهیونیست به هم خورد.

وی با بیان این‌که امروز همه استکبار جهانی به صحنه‌ آمده‌اند و دشمن در تلاش است مثل همیشه فضای رسانه‌ای را به دست بگیرد و واقعیات را وارونه جلوه دهد، گفت: از این به بعد فضا به سمتی پیش رود که دشمن باید عقب نشینی‌ کند یا این‌که جبهه مقاومت تا تمام کردن کار رژیم غاصب سکوت نخواهد کرد.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که جامعه جهانی برای محکومیت این رژیم غاصب باید تصمیم عاجل بگیرد، افزود: به حکام کشورهای منطقه توصیه می‌کنیم تا در آتش بی‌تابی مردم نسوختید، تصمیم عاجل بگیرید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که آمریکا تصمیم‌گیرنده اصلی رژیم غاصب است، گفت: بدون تعارف از این‌جا و همه جمهوری اسلامی این ندا بلند است دست مقاومت روی ماشه است، صهیون دست از جنایت برندارد، جنگ فراگیر خواهد شد.آمریکا و اسرائیل یقین دارند در صورت حمله زمینی در هر حجم و هر وسعتی منجر به ورود عملی دیگر بازیگران جبهه مقاومت خواهد شد.رژیم غاصب بداند وقتی درگیری به مرحله تهدید موجودیت حماس رسید، جبهه مقاومت منطقه را گورستان صهیونیست‌ها خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما اجازه نمی‌دهیم موجودیت حماس به عنوان لشکر مقدم و پیشانی مبارزه رژیم کودک‌کش از بین برود، تصریح کرد: در این برهه حساس همه باید نسبت به امورات مسلمین اهتمام جدی داشته باشیم، ضمن اینکه لازم است کمک‌های مالی برای مردم غزه ارسال شود.

انتهای پیام
captcha