1500 نفر از فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
کد خبر: 4179414
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

1500 نفر از فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

نشست شورای اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، جاماسب بهمنیار، رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 10 آبان‌ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: فرهنگیان در قالب اردوهای راهیان نور در بازه‌های زمانی مختلف تا پایان امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه امسال استان، ۴۴۰ نفر از فرهنگیان شهرستان بویراحمد، ۲۰۰ نفر از گچساران، ۱۶۰ نفر از کهگیلویه، لنده، چرام، بهمئی و باشت هر کدام ۸۰ نفر اعزام می‌شوند.

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد همچنین سهمیه شهرستان دنا، مارگون، لوداب و مناطق عشایری، دیشموک و قلعه رئیسی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب را هر کدام ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: مربیان پرورشی، تربیت بدنی، معلمان جدیدالاستخدام، مدیران متوسطه اول، دوم و ابتدایی در اولویت اعزام هستند.

بهمنیار هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و تصریح کرد: آشنا کردن جامعه فرهنگی با رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و الگویی‌پذیری از سبک زندگی و راه و رسم شهدا از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

انتهای پیام
captcha