راهپیمایی محکومیت کشتار کودکان غزه در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4182142
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

راهپیمایی محکومیت کشتار کودکان غزه در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود

راهپیمایی مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد در محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

راهپیمایی محکومیت کشتار کودکان غزه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد برای حضور باشکوه مردم استان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ رژیم اشغالگر صهیونیستی و شکاف عظیم ایجاد شده در سازه‌های رژیم جعلی و جنایت‌کارترین ماشین کشتار انسان‌های بیگناه در جهان معاصر، ماشین جنگ این رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی، دریای خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند.

این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکا، سبعانه تاکنون باعث کشته شدن هزاران زن و کودک و مرد فلسطیینی شده و بازماندگان از آب، برق، غذا و دارو و از همه چیز محرومند و در همین لحظه دو و نیم میلیون در معرض قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیر قرار دارند که قلب هر انسانی را منقلب و وجدان انسانی را شرمگین می‌کند.

فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان گرداند و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است.

امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه را روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

این راهپیمایی در سراسر استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد که در شهر یاسوج، روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفت تیر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

لذا از تمامی اقشار و گروه‌ها و عموم مردم شریف و وفادار استان کهگیلویه‌وبویراحمد دعوت می‌شود با حضور گسترده و مقتدرانه خود، ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم  آسیب دیده غزه شوند.

انتهای پیام
captcha