ضرورت برگزاری مناظرات دانشجویی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4182727
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

ضرورت برگزاری مناظرات دانشجویی در دانشگاه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس دانشگاه یاسوج خواستار برگزاری مناظرات دانشجویی در دانشگاه‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد از سوی جهاددانشگاهی شد.

نشست شورای فرهنگی در دانشگاه‌های استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج روز گذشته، 27 آبان‌ماه در نشست شورای فرهنگی دانشگاه‌های استان در سالن جلسات دانشگاه یاسوج، گفت: باید بحث مناظرات دانشجویی در بعدهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دانشگاه‌ها جدی گرفته شود و دانشگاه‌ها به این مقوله مهم توجه بیشتری کنند و کرسی‌های آزاداندیشی که مورد تأیید و تأکید مقام معظم رهبری است، مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، خواستار برگزاری گرامیداشت این روز شد و بیان کرد: ضرورت دارد جهاددانشگاهی مناظرات دانشجویی در دانشگاه‌های استان برگزار کند.

همچنین، حجت‌الاسلام محسن قلندری، رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد در این نشست گفت: ۱۶۷ زوج دانشجو برای ازدواج دانشجویی که اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، نام‌نویسی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دانشجویان ما افرادی فهیم هستند و برگزاری برنامه‌های متنوع  فرهنگی و مناظرات دانشجویی با محوریت دانشگاه‌ها و جهاددانشگاهی  را در دستور کار قرار داده‌ایم.

همچنین، سعید جاودان‌سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این نشست گفت: دانشگاه علوم پزشکی منشأ شکوفایی استعدادهای درخشان برای نیل به توسعه فرهنگی و علمی استان است و کارکنان این دانشگاه به نوبه خود در کمک مالی و شرکت در راهپیمایی محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی پیشگام بوده‌اند.

وی گفت: یکی از بخش‌های اساسی و مهم این دانشگاه فعالیت‌های حوزه فرهنگی است که شاخصه اصلی آن توجه به دانشجویان در طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جوان لازم است و جوانان امروز آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام
captcha