دشمن با جنگ‌شناختی، اعتقادات جامعه را مورد هدف قرار داده است
کد خبر: 4185156
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

دشمن با جنگ‌شناختی، اعتقادات جامعه را مورد هدف قرار داده است

امام‌ جمعه گچساران گفت: دشمن با جنگ شناختی، اعتقادات و باورهای مردم جامعه را مورد هدف قرار داده است و می‌خواهد مردم را از مسیر تدین دور و امید را از مردم سلب کند.

حجت‌الاسلام‌ سیدعنایت هاشمی‌منش، امام ‌جمعه گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام‌ سیدعنایت هاشمی‌منش، امام ‌جمعه گچساران امروز، 10 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه گچساران، با اشاره به روز شهادت شهید مدرس، روز مجلس، اظهار کرد: مسئله مهم اینکه مجلس شورای اسلامی حساس‌ترین و مؤثرترین نهادهای قانون‌گذاری کشور است و لذا انتخاب نماینده مجلس به همین عنوان بسیار مهم است. امروز نیاز است که مسیر شهید مدرس‌ها و نگاه شهید مدرس‌ها به مجلس راه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به 12 آذرماه، روز جهانی معلولان، افزود: معلولان با خلاقیت‌ها و توانایی‌هایی که دارند به جامعه خدمت می‌کنند آنچه معلولان به آن نیاز دارند تسهیلاتی برای اشتغال‌زایی آن‌هاست و انتظار هم این است که قانون سه درصد استخدام معلولان در ادارات و دستگاه‌ها نیز اجرایی شود، چراکه این قشر از جامعه هم نیاز به اشتغال و حمایت دارند.با این‌ وجود نیز مناسب‌سازی اماکن عمومی، اداری و غیره برای تردد معلولان ضروری است اگرچه باید به هنرمندان و نخبگان ورزشی این قشر نیز توجه ویژه‌ای شود و لذا شایسته است که دغدغه‌ای این قشر توسط مسئولین مرتفع شود.

امام‌ جمعه گچساران با اشاره به 16 آذرماه، روز دانشجو، بیان کرد: این روز یادآور بصیرت جمعی از دانشجویان در دوران پهلوی است که برای مبارزه با آمریکای جنایت‌کار و خاندان منحوس پهلوی در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.دانشجویان باید مراقب باشد که دشمن از وجود آن‌ها برای مقاصد پلیدشان بهره‌برداری نکند، چراکه دشمن با جنگ شناختی اعتقادات و باورهای مردم جامعه را مورد هدف قرار داده است و می‌خواهد مردم را از مسیر تدین دور کند و امید را از مردم سلب کند.

حجت‌الاسلام‌ هاشمی‌منش تصریح کرد: در مرحله بعد نیز دشمن به دنبال تضعیف اراده مردم است تا شعار ما می‌توانیم را کمرنگ و بی‌رنگ کند. دشمن می‌خواهد اعتماد مردم را از ولایت‌فقیه سلب کند که راه خنثی‌سازی فتنه دشمن نیز تزریق امید به جامعه و جهادتبیین و همچنین رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم است.

وی در پایان گفت: ملت قهرمان ما در طول این سال‌ها نشان دادند که اهداف دشمن را می‌شناسند و در صورت هرگونه تعرض از سوی دشمن بازهم سیلی محکمی دریافت خواهند کرد و همه مشاهده کردیم که ملت بزرگ فلسطین در عملیات طوفان الاقصی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زدند و طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست و منجر به زوال صهیونیست‌ها خواهد شد.

انتهای پیام
captcha