ضرورت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در چرام
کد خبر: 4186620
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

ضرورت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در چرام

امام جمعه چرام از ضرورت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: چند نیروی متخصص در بحث آسیب‌های اجتماعی در این مرکز، می‌تواند با ارتباط با مدارس و مردم از آسیب‌های اجتماعی مثل خودکشی جلوگیری کند.

ضرورت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در چرام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار، امام جمعه چرام امروز، 17 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چرام، اظهار کرد: همه ما در خودکشی‌های اخیر مقصریم، اندوهگین و ناراحتم در یک ماه اخیر چند خودکشی داشته‌ایم.جوانان پاکی، دست به خودکشی زدند و همه ما را اندوهناک کردند.

وی افزود: هر چه از دستورات دینی فاصله بگیریم با آرامش در زندگی دور شده‌ایم، دین اسلام تنها نسخه شفابخش قلب انسان‌های عصر پیشرفت و تکنولوژی است و مظاهر دینداری در جامعه را نشر دهیم و آمر به خوبی‌ها و ناهی از منکرات باشیم.

امام جمعه چرام از ضرورت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: چند نیروی متخصص در بحث آسیب‌های اجتماعی در این مرکز، می‌تواند با ارتباط با مدارس و مردم از آسیب‌های اجتماعی مثل خودکشی جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام افشار تصریح کرد: چرا سهم اعتبارات فرهنگی در شهرستان چرام ضعيف است آیا با تزریق اعتبارات فرهنگی ضعيف و دست خالی نهادهای فرهنگی می‌توان با پدیدهای این‌چنینی مقابله کرد؟ آیا در دبیرستان‌ها و مدارس ما، هرچه به علم و دانش فرزندانمان افزوده می‌شود عمق دینداری و تربیت و اخلاق آنها بیشتر می‌شود؟ آیا والدین نسبت به خواسته‌های فرزندان به طور معقول و منطقی و اقناع آنها برخورد می‌کنند یا شیوه‌های غیرعقلی و منطقی به کار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: در همین هفته جلسات مربوط به چنین آسیب‌هایی را پیگیری خواهیم کرد و از متخصصین و روانشناسان در این زمینه استفاده خواهیم کرد.اما باید همه مردم در این موضوع کمک کنیم تا خودکشی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام
captcha