9 دی‌ماه در برابر حرکت‌های مذبوحانه فتنه‌گران به‌ وجود آمد
کد خبر: 4190577
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

9 دی‌ماه در برابر حرکت‌های مذبوحانه فتنه‌گران به‌ وجود آمد

امام جمعه مارگون با اشاره به 9 دی‌ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، گفت: روز نهم دی‌ماه در برابر حرکت‌های مذبوحانه و غیر انسانی فتنه‌گران در سال ۸۸ به وجود آمد.

حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور، امام جمعه مارگون

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور، امام جمعه مارگون امروز، هشتم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر مارگون، اظهار کرد: باید توجه کنیم که عواقب گناه در جامعه نابودی جامعه و ملت‌ها خواهد بود و آثار گناه و فساد قطعاً در نظام هستی اثرگذار است.

وی با اشاره به 13 دی‌ماه، ولادت فاطمه زهرا(س) و روز زن، افزود: باید بدانیم بهترین اسوه و الگوی زنان و دختران، حضرت فاطمه زهرا(س) است و باید با تاسی از آن حضرت، بتوانیم سعادت‌مندی را در دنیا و آخرت برای خودمان رقم بزنیم.همان‌طور که آثار اعمال خوب انسان در نظام هستی تاثیرات بسیار خوبی در جامعه و زندگی دارد، باید توجه کنیم که رفتارهای درست ایمان‌های درونی نه فقط به زندگی آسایش و لذت می‌بخشد و انسان را در دنیا و آخرت سعادتمند می‌کند بلکه یکی از مسائلی که باعث بالندگی و پیشرفت جامعه می‌شود، همین ایمان به خدا و اهل بیت و پیروی از قرآن است.

امام جمعه مارگون شهادت یکی از سرداران و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت و اضافه کرد: این شهید عزیز سال‌ها در کنار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برای تامین امنیت ایران و منطقه در مقابل تروریست‌ها، دلیرانه مبارزه کرد و سال‌های زیادی در سوریه ماند تا ریشه داعش و ترورسیم برای همیشه خشکانده شود.

حجت‌الاسلام خواجه‌پور بیان کرد: ما از نیروهای امنیتی و سپاه دلیر می‌خواهیم همان‌طور که پایگاه‌های عین‌الاسد آمریکا را در هنگام دفن حاج قاسم سلیمانی مورد هدف قرار دادید، پایگاه‌های دیگرشان را هم در پاسخ شهادت سید رضی موسوی مورد هدف قرار دهید و انتقام سختی از آنها بگیرید.

وی با اشاره به 9 دی‌ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، گفت: روز نهم دی‌ماه در برابر حرکت‌های مذبوحانه و غیر انسانی فتنه‌گران در سال ۸۸ به وجود آمد.ملت سرافراز ایران اسلامی تاکنون به فتنه‌گران و معاندان این نظام نشان دادند که اگر کسی بخواهد به این ملت و نظام توهین، خیانت و دست درازی کند حادثه نهم دی را تکرار خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان مارگون تاکید کرد: پایمردی در صراط مستقیم مهم است نه اصل ورود در آن و این سخن حقی است که انقلابی ماندن مهم است نه انقلابی بودن.در فتنه ۸۸ عده‌ای تلاش می‌کردند جای حق و باطل را عوض، مردم را نسبت به نظام ولایی بدبین کنند و آنها را از آمدن پای صندوق‌های اخذ رای ناامید و دلسرد کنند.

حجت الاسلام خواجه پور در ادامه افزود: آنها با شعار «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» به خیابان‌ها ریختند و به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اهانت کردند و به امامین انقلاب توهین و افترا بستند.عده‌ای در پازل فتنه‌گران قرار گرفتند و علیه این نظام و ولایت شعار دادند و این امید را داشتند که با این گونه تهیج ها و تحریک‌ها می‌توانند مردم را از اهداف و آرمان‌هایشان به عقب برانند، اما کور خواندند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با سلاح بصیرت به میدان آمدند و وقتی دیدند فتنه‌گران به عقاید، آرمان‌ها و ولایت توهین و اهانت می‌کنند، روز ۹ دی را به وجود آوردند و علیه فتنه‌گران شعار دادند و آنها را برای همیشه از صحنه روزگار اخراج کردند. این نظام و انقلابی که به وجود آمد و برای آن خون های بسیاری ریخته شده، مقدس بوده و کسی که بخواهد به این نظام مقدس توهین، تعرض و تجاوز کند، قطعاً با انتقامی سخت و شکستی مفتضحانه روبرو خواهد شد.

امام جمعه شهرستان مارگون در پایان گفت: همه ما فردا باید با عشق و علاقه به آرمان‌های شهدا، عشق و علاقه به ولایت مطلقه فقیه و با عشق و علاقه به حاج قاسم سلیمانی عزیز به میدان بیاییم و خشم و انزجار قلبی و درونی خود را نسبت به جبهه استکبار و ایادی آن متبلور و مثل همیشه مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان و مستکبران عالم و فتنه‌گران بزنیم.

انتهای پیام
captcha