انتخابات فرصت مهم برای مشارکت در تعیین سرنوشت است
کد خبر: 4193497
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
امام جمعه لنده تأکید کرد

انتخابات فرصت مهم برای مشارکت در تعیین سرنوشت است

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌ اصل گفت: انتخابات یک فرصت مهم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود است و باید همه برای تعالی این مهم تلاش کنند و مردم باید به سراغ برنامه‌ها و ایده‌های کاندیدا بروند و براساس ملاک‌ها و شاخصه‌ها فرد را انتخاب کنند.

نماز جمعه لنده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌ اصل، امام جمعه لنده، امروز، 22 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیونددهنده با امام زمان(عج) باشد. علاوه بر دوستی با اهل بیت(ع) باید دشمنی با دشمنان دین را داشته باشیم.

امام جمعه لنده با اشاره به انتخابات امسال در اسفندماه افزود: انتخابات یک فرصت مهم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود است و باید همه برای تعالی این مهم تلاش کنند و مردم باید به سراغ برنامه‌ها و ایده‌های کاندیدا بروند و براساس ملاک‌ها و شاخصه‌ها فرد را انتخاب کنند.

محمودی‌ اصل بیان کرد: نمایندگان کنونی باید نسبت به عملکرد خود در چند سال نمایندگی مردم، پاسخگو باشند و کاندیدا نیز باید به بیان برنامه‌ها بپردازند. شورای نگهبان با تأیید صلاحیت همه گروه‌ها، اقشار و جناح‌های سیاسی فرصت را برای مشارکت همگانی فراهم کرده است. نباید انتخابات مهم خبرگان رهبری را به فراموشی بسپاریم، چراکه این مهم باید مورد تأکید همگان نیز قرار گیرد.

وی ادامه داد: پروژه ناامن جلوه دادن کشور در همین حادثه تروریستی کرمان و ناامیدی مردم بخشی از پازل و نقشه شوم دشمنان برای دلسردی مردم در انتخابات است.

امام جمعه لنده با اشاره به 26 دی‌ماه، سالروز فرار شاه از کشور اضافه کرد: در این روز شاهد اعتماد شاه به آمریکا بودیم که حتی به وی اجازه حضور در آمریکا را هم ندادند تا اینکه به مصر رفت و آنجا از بین رفت. آمریکا بعد از این همه سال از حمایت‌هایی که از کشورهای مختلف داشته است امروز چگونه اوکراین را جلو انداخته و هیچ حمایتی از آن ندارد.

محمودی‌ اصل در پایان گفت: رسم غلط تیراندازی در عروسی لنده در روز گذشته باعث درگذشت یکی از جوانان خیلی خوب این شهرستان شده است که حقیقتاً این حادثه تلخ و جانسوز باعث شد که باز هم شاهد چنین خطای راهبردی در مراسمات عزا و عروسی باشیم که امیدواریم بزرگان طوایف نسبت به این مهم هرچه سریع‌تر اقدام کنند تا این رسم غلط برداشته شود و شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام
captcha