زنگ انقلاب در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد نواخته شد
کد خبر: 4197113
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

زنگ انقلاب در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد نواخته شد

آیین نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی و محلی امروز، 11 بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح در مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول یاسوج به صدا درآمد.

زنگ انقلاب در مدارس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 11 بهمن‌ماه در آیین نواختن مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول یاسوج گفت: زنگ انقلاب امروز در بیش از ۳ هزار مدرسه استان نواخته شد.

وی شعار محوری دهه فجر امسال را جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن اعلام کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت دانش‌آموزان در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد دانش‌آموزان را بازیگران و نقش اصلی در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان را هدف گرفته‌اند باید به بازخوانی نقش مهم آنها در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پرداخت و دانش‌آموزان باید به عنوان نیرو‌های پیشران بیانیه گام دوم انقلاب، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

عزت‌خواه تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن دانش‌آموزان با وقایع انقلاب اسلامی بوده و این کار مستلزم مطالعه تاریخ و آگاه‌سازی دانش‌آموزان توسط معلمان و عوامل اجرایی در مدارس است.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نقش مهم دانش‌آموزان رأی اولی در این عرصه مهم تصمیم‌سازی، اضافه کرد: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات در کشور مؤثر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد خطاب به جامعه بزرگ فرهنگیان استان برای دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات پیش‌رو، گفت: همه ما وظیفه داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت در این زمینه رسالت سنگین تری به عهده دارند.

انتهای پیام
captcha