قدردانی امام جمعه مارگون از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه
کد خبر: 4199430
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

قدردانی امام جمعه مارگون از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه

امام جمعه شهرستان مارگون در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام خواجه‌پور، امام جمعه مارگون

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی امام جمعه مارگون، متن پیام قدردانی حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور، امام جمعه شهرستان مارگون از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

اینک بار دیگر در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه و در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام ایستادگی و پایمردی ملت شریف ایران در گوش حقیقت خواهان جهان طنین‌انداز شد و بار دیگر کشور عزیزمان ایران اسلامی به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و ناامیدی تبدیل کرد.

ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بارها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

اینجانب برخود لازم می‌دانم از آحاد مردم فهیم، بصیر، زمان‌‌شناس و ولایت‌مدار کشور عزتمند ایران به‌خصوص غیورمردان و شیرزنان شهرستان مارگون که با شکوهی بیش از سال‌‌های گذشته در این راهپیمایی ملی حماسه آفریدند و در به اهتزاز نگهداشتن پرچم اقتدار ایران قوی نقش‌آفرینی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

امیدوارم مردم غیور و سلحشور کشور عزیزمان خود را برای انتخاباتی باشکوه آماده کنند و تداوم بخش مسیر عزت ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام
captcha