اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته جوان در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4200932
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته جوان در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های هفته جوان را اعلام کرد و گفت: ۱۸ عنوان برنامه در این هفته برگزار می‌شود.

هفته جوان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، محمد عبدالحسینی، معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، یکم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در معاونت جوانان دو رویکرد مهم را دنبال می‌کنیم رویکرد اول شامل ایجاد بسترهایی برای مشارکت فعالانه جوانان در برنامه‌ها و دومین رویکرد پیگیری مطالبات اساسی آن‌ها است.۶ محور ازدواج، اشتغال، مسائل اجتماعی، فضای مجازی، اوقات فراغت و مسکن به عنوان محورهای اصلی حوزه جوانان مورد پیگیری این معاونت است.

وی افزود: برای هفته جوان در سطح استان ۱۸ عنوان برنامه پیرامون دو رویکرد مدنظر معاونت جوانان در نظر گرفته‌ایم که از ۳۰ بهمن‌ماه عملیاتی می‌شوند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد حضور در گلزار شهدا و غبارروبی از مزار شهیدان، دیدار با خانواده محترم شهدا، ارائه خدمات مشاوره‌ای کاملا رایگان در چهار مرکز مشاوره‌ای مربوط به اداره‌کل ورزش و جوانان استان به جوانان مراجعه کننده، مسابقات کتابخوانی و متن خوانی بیانیه گام دوم انقلاب، جشن روز جوان، محفل انس با قرآن، نشست صمیمی جوانان با نماینده ولی فقیه در استان، جشن میلاد امام زمان(عج)، افتتاح خانه‌های نور در زمینه انس با قرآن کریم و آغاز پروسه عملیاتی قرارگاه وصال شیرین در راستای ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته جوان عنوان کرد.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد در معاونت امور جوانان پژوهشی را در مورد دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی ویژه استان برنامه‌ریزی کرده‌اند که افتتاحیه آن در هفته جوان انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در زمینه روایت پیشرفت در شهرهای یاسوج و دهدشت نیز برنامه‌هایی برگزار می‌شود که از دیگر فعالیت‌های اساسی و مهم پیش بینی شده در هفته جوان است.

وی تصریح کرد: در طول هفته جوان که از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفندماه است، استفاده از سالن‌های ورزشی و کتابخانه‌های عمومی برای جوانان رایگان یا با هزینه جزیی اعمال می‌شود. همین طور برنامه (کار اینجاست)، در راستای کارآفرینی جوانان و راهنمایی آنها توسط کارآفرینان برتر استان که قرار است طی این برنامه حلقه وصلی بین کارآفرینان و جوانان برقرار شود نیز در هفته جوان افتتاح می‌شود.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد تاکید کرد: نشست‌های تبیینی با موضوع‌های جوان با هویت و چالش‌های جوانان در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، ایده‌ها و مشارکت‌ها و همین طور جلسات گفت و شنود جوانان با مسئولین نیز در طول این هفته انجام خواهد گرفت.

عبدالحسینی افزود: تجلیل از جوانان برتر استان تحت عنوان جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت برای روز ۱۵ اسفندماه در دستور کار قرار دارد که حدود ۲۰۰ جوان نخبه استان را در ۱۰ زمینه شناسایی کرده و اسامی و رزومه آنان را برای دبیرخانه کشوری فرستاده‌ایم تا توسط گروه‌های داوری مورد بررسی قرار گرفته و نهایتا ۳۰ جوان را در ۱۰ زمینه به عنوان جوانان برتر استان معرفی خواهند کرد و طی برگزاری مراسمی از آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین با هدف هویت‌بخشی به جوانان این مرز و بوم برگزار می‌شود و در آن قرار است این جوانان را به سایر جوانان هم استانی معرفی کرده و از آنها به خاطر حضور و فعالیت و دغدغه‌مندی‌شان تجلیل و تقدیر کنیم.

انتهای پیام
captcha