اعلام نتایج انتخابات مجلس در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4203087
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

اعلام نتایج انتخابات مجلس در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد اسامی نامزدهای منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را اعلام کرد.

منتخبان انتخابات مجلس در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدجواد هاشمی‌مهر، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 12 اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: با پایان زمان رسمی رأی‌گیری در سه حوزه انتخابیه بلافاصله کار شمارش آراء آغاز شد.

وی افزود: در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون: محمد بهرامی، در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده: حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد و در حوزه گچساران و باشت: غلامرضا تاجگردون حائز بیشترین آرا شدند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: اسامی منتخبان سه حوزه انتخابیه استان با ذکر جزئیات و تعداد آراء مأخوذه پس از تأیید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان اعلام می‌شود.

گفتنی است، بزرگ‌ترین کمپین تحریم انتخابات در ۴۵ سال گذشته شکست خورد.طرح بی‌سابقه تحریم انتخابات که از سال گذشته به دست دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت حدود ۲۵ میلیونی مردم ناکام ماند.

رسانه‌های ضدانقلاب که تلاش داشتند مشارکت زیر ۲۰ درصد را رقم بزنند و در این مسیر طیف گسترده‌ای از دولت‌های خارجی و گروهک‌های تروریستی را همراه کردند، نتوانستند میزان مشارکت را از دور قبل کمتر کنند.مشارکت بیش از ۴۰ درصدی مردم در شدیدترین شرایط تحریم اقتصادی رقم خورد و به‌رغم تهدیدات دشمن در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

انتهای پیام
captcha