استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد
کد خبر: 4203305
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت تجلی حضور مردم در برگزاری باشکوه انتخابات پیام تبریک و قدردانی صادر کرد.

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، در پیام امروز، 13 اسفندماه سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار، شریف و شهیدپرور استان کهگیلویه‌وبویراحمد، با مشارکت پرشور و شعور و با آگاهی کامل و با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خویش و آینده این آب و خاک حماسه بی نظیر آفریدند.

قطعا عامل موفقیت این حماسه بزرگ مردم بوده که در امنیت و آرامش کامل با مشارکت مثال زدنی خود آنچه را خواسته خویش بود با رای خود در عرصه رقابت رقم زدند.

اینجانب، با تبریک به مردم عزیز استان و منتخبان آنها از آحادِ مردم، نامزدهای انتخاباتی، مجموعه دست‌اندرکارانِ و عوامل اجرایی انتخابات، هیات های نظارت، بازرسان، تامین کنندگان امنیت، برادران نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج، صدا و سیما و اصحاب رسانه که همه همت و تلاش شان برگزاری انتخاباتی که مد نظر رهبری بوده و بر بنای رعایت قانون برگزار شد صمیمانه و خالصانه  تقدیر و تشکر می‌کنم.

همچنین با تقدیر از عالم بزرگوار حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی صادق که با اخلاص در عرصه انتخابات مجلس خبرگران رهبری حضور یافته و به تکلیف الهی و سیاسی خود عمل کردند و تبریک ویژه به محضر آیت‌الله سیدشرف الدین ملک حسینی که به‌عنوان فرزند عالم و مجاهد این استان برای بار دیگر با حضور در عرصه مهم ششمین دوره نتخابات مجلس خبرگان رهبری با رای بالای مردم انتخاب و این بار سنگین و مسئولیت بزرگ را پذیرا شدند.

صادقانه می‌گویم همه و همه تلاش و همکاری کردند و با همدلی و تمام توان پای کار آمدند تا انتخابات سالم و رقابتی برگزار و با صیانت از آرای مردم آنچه خواسته مردم عزیز این استان است محقق شود.

اینجانب بار دیگر با تبریک به مردم سرافراز و حماسه ساز استان کهگیلویه‌وبویراحمد این موفقیت بزرگ و تحول آفرین با ثبت رتبه اول مشارکت که مایه سربلندی میهن اسلامی‌مان و افزودن برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر حماسی این استان است را نتیجه الطاف الهی؛ عنایات حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه، رهنمودهای حکیمانه، عالمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و شور و شعور مردم ولایی و غیرتمند این استان دانسته و تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha