قدردانی نماینده مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از مردم
کد خبر: 4203465
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

قدردانی نماینده مردم کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از مردم

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر کرد.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، متن پیام آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 14 اسفندماه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و غیور استان کهگیلویه‌وبویراحمد، آفرین بر شما و حضور حماسی شما مردم غیرتمند استان در روز یازدهم اسفندماه در صحنه انتخابات و مرحبا به شکوه و عزتی که برای استان آفریدید.

بالاترین سطح مشارکت در عرصه دفاع و صیانت از انقلاب با اقتدا به رهبر معظم انقلاب دام بقائه، برگ زرینی در تاریخ حضور و حماسه شماست و یادآور ایام دفاع مقدس.

این آبرو و آبرو بخشیدن به کشور گوارا باد.

وظیفه خود می‌دانم ضمن قدردانی از تمامی اقشار و اصناف و ایلات و عشایر به خصوص روحانیت محترم استان که نسبت به حقیر لطف کرده و اعتماد کردند، از تمامی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که در این حضور شکوهمند نقش داشتند، تقدیر می‌کنم و برای عزیزانی که به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، آرزوی موفقیت در مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش آنان گذارده‌اند، دارم.

برای همه عزیزانی که به شکل‌های مختلف نسبت به اینجانب از هیچ محبتی دریغ نورزیدند از خداوند متعال پاداش خیر و نیکو مسئلت می‌کنم.

لازم می‌دانم از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ محمدهادی رحیمی صادق که با حضور کرامت‌مندانه، بستر را برای انتخابات مجلس خبرگان فراهم آوردند، تشکر نمایم. عزیزی که پیشینه علم و خدمت و اخلاقشان نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد.

در پایان از تمامی دست اندرکاران انتخابات در امور اجرا، نظارت و امنیت که زمینه را برای این مشارکت پرافتخار فراهم آوردند، قدردانی می‌کنم و قدرت و قوه برای خدمت را از پروردگار متعال می‌طلبم.

انتهای پیام
captcha