اجرای طرح «آرامش بهاری _ ضیافت الهی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4205057
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

اجرای طرح «آرامش بهاری _ ضیافت الهی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح «آرامش بهاری _ ضیافت الهی» در ۳۷ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 21 اسفندماه در نشست خبری، گفت: ۳۷ بقعه از ۲۲۵ بقعه استان میزبان طرح «آرامش بهاری_ ضیافت الهی» است.

وی از اعزام ۲٠ مبلغ در ماه مبارک رمضان به بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: از ظرفیت مفسر ویژه نیز استفاده خواهیم کرد. برنامه تحویل سال در ۱۲ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود، ۳۳ بقعه متبرکه میزبان برنامه «خیمه‌گاه معرفت» است.۳٠٠ نفر در طرح خیمه‌گاه معرفت فعالیت دارند، مراسم جزء‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگی در سطوح مختلف، افزود: در سازمان اوقاف برنامه‌های فرهنگی مختلفی اجرایی می‌شود.طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی، شمیم خدمت و بصیرت عاشورایی از محور برنامه‌های این اداره‌کل طی ایام نوروز و ماه رمضان است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی تاکید کرد: طرح «شمیم خدمت» ظرفیت پوشش حمایتی و توانمندسازی جامعه هدف با تکیه بر اشتغال‌زایی را خواهد داشت. ترویج انس با قرآن در جامعه ضروری است، در ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی طرح‌های عمرانی، از اجرای طرح هوشمندسازی مزرعه ۷٠ هکتاری مختار بویراحمد خبر داد و گفت: این طرح با همکاری بخش خصوصی اجرایی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اجرای طرح مجتمع تجاری خلیج فارس یاسوج، گفت: سه طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری در این طرح پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha