برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «شهیدان حریم دانش‌»
کد خبر: 1335803
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «شهیدان حریم دانش‌»

گروه فضای مجازی: مسابقه دانشجویی وبلاگ‌نویسی با موضوع ‌شهیدان حریم دانش‌ در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه دانشجویی، وبلاگ‌نویسی «شهیدان حریم دانش‌» با اهدافی شامل تولید محتوا در فضای مجازی، تبیین واقعی واقعه 16 آذر، تشریح ابعاد مختلف آرمان‌گرایی و استکبارستیری دانشجویان، تشریح علل شهادت آرمان‌خواهانه سه دانشجو در راستای استقلال و استکبارستیزی برگزار می‌شود.

تحرک اندیشه‌ای و فکری دانشجویان در خصوص نقش دانشجویان در استقلال و نیل به مرزهای دانش و فناوری‌های نوین و دشمن‌شناسی و ارتقای بصیرت ذهنی دانشگاهیان و گرامیداشت یاد و نقش‌آفرینی ارزشمند شهیدان جبهه‌های علم و فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهیدان هسته‌ای از دیگر اهداف این مسابقه هستند.
هشت‌ محور دانشجو و استکبارستیزی، دانشگاه و خودکفایی، دانشگاه و جبهه امروز، دانشجو و جنگ نرم، دانشگاه و آرمان‌گرایی، دانشجو، بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌ها و رسالت‌های دانشجوی امروز و دانشجو، فتح مرزهای دانش و فناوری از محورهای این مسابقه به شمار می‌روند.
وبلاگ‌هایی در بخش داوری مسابقه شرکت داده می‌شوند که تاریخ ایجاد آنها بعد از 15 آذر سال جاری بوده و حداقل 10 پست و مطلب جداگانه در سایت درج شده باشد.
دانشجویان علاقه‌مند تا پنجم دی ماه سال جاری فرصت دارند تا آدرس اینترنتی وبلاگ‌های خود را به همراه مشخصات کامل خود به ایمیل JAHAD@Urmia.ac.ir ارسال کنند.
به 10 نفر از وبلاگ‌نویسان برتر در این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

captcha