پیشرفت و شکوفایی در سازمان‌ها وابسته به وجود مدیرانی با تفکر بسیجی است
کد خبر: 1423273
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه اراک:

پیشرفت و شکوفایی در سازمان‌ها وابسته به وجود مدیرانی با تفکر بسیجی است

گروه اجتماعی: سرهنگ رضایی حضور مدیران بسیجی را در صنعت برق مغتنم و ارزشمند برشمرد و افزود: پیشرفت و شکوفایی در سازمان‌ها به‌دلیل وجود مدیرانی با تفکر بسیجی در کنار بسیجیانی متعهد است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سرهنگ محمدرضا رضایی،‌ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک امروز، 7 تیر در نشست مشترک با فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان مرکزی و اعضای شورای پایگاه بسیج شهیدعباسپور شرکت توزیع نیروی برق استان به بیان نقش بسیج در دستگاه‌های اجرایی پرداخت و گفت:‌ ارتباط مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در استان مرکزی، گسترده و در‌خور توجه با پایگاه بسیج ادارات کل شهید رجایی استان است.

وی حضور مدیران بسیجی را در صنعت برق مغتنم و ارزشمند برشمرد و افزود: پیشرفت وشکوفایی در سازمان‌ها به‌دلیل وجود مدیرانی با تفکر بسیجی در کنار بسیجیانی متعهد است.

رضایی با بیان که روحیه مردم‌داری و اخلاق پسندیده از صفات بسیجیان مخلص است، ادامه داد: بسیحیان با فداکاری و فعالیت‌های گسترده از نیروهای ارزشی در هر سازمان محسوب می‌شوند.

به گزارش ایکنا، فرهاد شبیهی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در ادامه، افزود: روحیه و تفکر بسیجی در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور به‌ویژه صنعت برق نقش مهمی دارد و همکاران بسیجی عضو پایگاه‌های بسیج صنعت برق از توانمندی‌های ویژه‌ای برخوردار و در پیشبرد اهداف صنعت برق بسیار تأثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه شرکت های توزیع نیروی برق پیشانی ارتباطی صنعت برق هستند، افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با توجه به ارزش‌های اخلاقی سازمان در راستای افزایش رضایتمندی ذینفعان، ارتباط شایسته با مشترکان و ارتقای کیفیت خدمات تحویلی همواره تلاش می‌کند.

شبیهی با توجه به اهمیت و حساسیت شبکه‌های توزیع برق در ایجاد رفاه، آسایش و امنیت مردم گفت: روحیه بسیجی در انجام اقدامات تیمی در این شرکت نهادینه شده است و همکاران پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تامین برق پایدارمشترکان استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

ربیعی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی استان مرکزی نیز در ادامه بسیج را بازوی توانای مدیریت در تحقق اهداف سازمان‌ها دانست.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: تلاش در راستای ترویج تفکر بسیجی در جامعه به ویژه در سطح دستگاه‌های اجرایی با توجه به نقش اثرگذار آن در توسعه و اقتدار کشور از مهم‌ترین اولویت‌هاست و تا دستیابی جهت تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد.

captcha