مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی منتشر شد
کد خبر: 2244699
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷

مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی منتشر شد

گروه حوزه‌های علميه: مدير گروه پژوهشكده باقرالعلوم(ع) اعلام كرد: مرحله چاپ مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی در قالب 18 جلد كتاب پالتويی، به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به نقل از روابط عمومی پژوهشكده باقرالعلوم(ع) حسن رضايی، مدير گروه پژوهشكده باقرالعلوم(ع) اعلام كرد: مرحله چاپ مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی در قالب 18 جلد كتاب پالتويی، به پايان رسيده و اين مجموعه در سه هزار دوره توسط شركت چاپ و نشر بين‌الملل منتشر شده است.
وی گفت: اين مجموعه ارزشمند حاصل تلاش واحد پاسخ به سؤالات و شبهات دينی گروه پژوهشكده باقرالعلوم(ع) است و به سفارش اداره گفتمان‌های دينی وابسته به معاونت تبليغ سازمان تبليغات، تدوين و به جامعه مخاطب عرضه شده است.
مدير گروه پژوهشكده باقرالعلوم(ع) افزود: در تدوين اين مجموعه از همكاری محققان و اساتيد حوزه و دانشگاه استفاده شده است.
وی با اشاره به اينكه اين مجموعه در پنج محور اصلی تدوين شده است، گفت: اولين محور از اين مجموعه با عنوان زلال احكام و در دو جلد آماده‌سازی شده است.
رضايی در خصوص محور دوم اين مجموعه گفت: محور دوم از اين مجموعه با عنوان راه و روان به مجموعه سؤالات روانشناسی اختصاص پيدا كرده و در قالب هفت جلد مهيا شده است.
مدير گروه پژوهشكده باقرالعلوم(ع) تأكيد كرد: محور سوم با عنوان بيراهه به سؤالات درباره نحله‌های فكری و فرق انحرافی پرداخته و در قالب 4 جلد آماده شده است.
رضايی با اشاره به محور چهارم افزود: محور چهارم از اين مجموعه با عنوان «ريحانه» به سؤالات در مورد مقام و جايگاه زن در اسلام و خانواده می‌پردازد و در قالب 3 جلد تدوين شده است.
مدير گروه پژوهشكده باقرالعلوم(ع) با ارائه توضيحاتی در مورد آخرين محور گفت: اين مجموعه با عنوان «حريم عفاف» مجموعه پاسخ‌هايی درباره سؤالات دانش‌آموزی در مورد عفاف و حجاب است كه در 2 جلد به چاپ رسيده است.
وی ابراز اميدواری كرد كه اين مجموعه بتواند پاسخگوی بخشی از دغدغه‌های ذهنی و سؤالات جامعه دانش‌آموزی بوده و در راستای رشد و تعالی آنها مفيد واقع شود.
captcha