ضرورت تربیت قرآنی فرزندان در شرایط کنونی
کد خبر: 2616578
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
وکیلی عنوان کرد:

ضرورت تربیت قرآنی فرزندان در شرایط کنونی

گروه اجتماعی: رئیس بهزیستی تربت حیدریه با بیان اینکه اگر مربیان اخلاق و منش‌های اسلامی را در خود افزایش داده و تقویت کنند، شاگردانی متدین و قرآنی به جامعه تحویل می‌دهند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت تهاجم فرهنگی دشمن، تربیت قرآنی پیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، داریوش وکیلی، رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه، صبح امروز، 17 آذرماه در بازدید از مهد‌کودک قرآنی یاسین این شهرستان با بیان اینکه آموزش صحیح از سنین پائین در مهد کودک‌ها نقش بسیار مؤثری در رشد و تعالی کودکان دارد، اظهار کرد: تعلیم و تربیت که در جامعه اسلامی از آن به‌عنوان یک امر مهم یاد می شود، باید از ابتدای فرایند آموزش فرزندان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مهد کودک‌های دولتی و خصوصی شهرستان تربت حیدریه با نظارت‌هایی که درآن صورت می‌گیرد از توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند ولی تعدادی از آن‌ها شاخص‌تر هستند، اظهار کرد: اولیا باید با تعامل با مربیان به صورت سازنده همکاری کنند و از همین ابتدای امر فاصله بین خانه و مدرسه را کم کنند تا فرزندان با آرامش کامل به مباحث یادگیری بپردازند.

وکیلی با تأکید بر نقش آموزش از سنین پائین، ابراز کرد: همچنین آموزش‌ زبان‌های مختلف و درس‌های قرآنی که در مهدها به صورت ابتکاری رواج پیدا کرده است می‌تواند با بهره‌گیری از توان کودکان برای آینده آنان که وارد محیط‌های آموزشی می‌شود، بسیار مؤثر باشد.

رئیس بهزیستی تربت حیدریه با بیان اینکه اگر مربیان اخلاق و منش‌های اسلامی را در خود افزایش داده و تقویت کنند، شاگردانی متدین و قرآنی به جامعه تحویل می‌دهند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت تهاجم فرهنگی دشمن، تربیت قرآنی پیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای تخریب روحیات معنوی جامعه اسلامی از همه امکانات خود استفاده می‌کنند لذا باید همه مربیان با احساس مسئولیت بیشتری به امر تربیت دینی وعلمی قرآن بپردازند.

captcha