دهمین نشست شهروندمداری و معنویت در شیراز برگزار شد
کد خبر: 2757822
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

دهمین نشست شهروندمداری و معنویت در شیراز برگزار شد

گروه اجتماعی: دهمین نشست شهروندمداری و معنویت ویژه رانندگان تاکسی شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، دهمین نشست شهروندمداری و معنویت ویژه رانندگان تاکسی شهر شیراز امروز، 4 بهمن‌ماه در محل تالار آزادی و با حضور مسئولان شهری برگزار شد.

در این نشست که از سلسله نشست‌های آموزش فرهنگ شهروندمداری و معنویت و به‌همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز و همکاری سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری شیراز برگزار می‌شود، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

وی با اشاره به موقعیت توریستی شیراز و بازدید هزاران نفر درطول سال از آثار مختلف مذهبی، فرهنگی و تاریخی، به نقش تأثیرگذار رانندگان تاکسی در الگوپذیری اخلاق در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: رانندگان تاکسی باید به زبان‌های زنده دنیا از جمله انگلیسی و عربی مسلط شوند تا با کسب اطلاعات دینی، مذهبی و تاریخی استان و ارایه آن به گردشگران، آثار و پیامدهای فرهنگی و تثبیت جایگاه کشور در سطج جهانی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی از اقشار زحمتکش جامعه هستند، از آنان درخواست کرد تا با بالا بردن آستانه تحمل خویش و با خلق و خوی مناسب؛ به ایجاد فضای توام با برادری و همزیستی کمک کنند.

قادری در پایان گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند با توجه به سپری کردن زمان زیاد در کنار شهروندان، به انعکاس مسائل و مشکلات ایشان به مسئولان بپردازند.

بنابراین گزارش، طالبان، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: شورای اسلامی شهر آمادگی دارد تا در راستای حل مشکلات رانندگان تاکسی، با انجام اقدامات لازم، مسئله ضمانت را برای دریافت خودروهای جدید حل و فصل کند.

در پایان این نشست نیز حجت‌الاسلام و المسلمین خوشنویس، مدیر اجرایی ستاد زکات فارس ضمن اشاره به رعایت ارزش‌های خانواده، به آسیب‌های اینترنت اشاره کرد و از والدین خواست تا با کنترل صحیح و اصولی از گزند آسیب‌های فضای مجازی به فرزندانشان بکاهند تا آینده‌سازان  ایران اسلامی بتوانند به سلامت این برهه حساس زندگی خویش را پشت سر بگذارند.

captcha