سانسور پیام رهبر معظم انقلاب نشانه عجز سران ممالک غربی است
کد خبر: 2790439
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

سانسور پیام رهبر معظم انقلاب نشانه عجز سران ممالک غربی است

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام غلامی سانسور پیام ‌رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی توسط خبرگزاری‌های مدعی حقوق بشر را نشانه اوج عجز و درماندگی و وحشت سران ممالک غربی دانست.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سانسور پیام حیات‌بخش رهبرعظیم‌الشأن انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی توسط خبرگزاری‌های مدعی حقوق بشر را نشانه اوج عجز و درماندگی و وحشت سران ممالک غربی دانست و گفت: سانسور پیام مقام معظم رهبری مانع نفوذ آن در قلب و جان جوانان اروپایی و آمریکایی نخواهد شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با پیام راه‌گشای خود به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، انقلاب و ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) را به اروپا و آمریکا صادر کردند.

حجت‌الاسلام غلامی اضافه کرد: این پیام زمینه شناخت جوانان اروپایی نسبت به اسلام ناب را فراهم و پایه‌های قدرت‌های مستکبر اروپایی و آمریکایی را متزلزل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب با توصیه به جوانان برای دریافتن حقیقت اسلام از منابع اصلی آن، در واقع به آن‌ها می‌فرماید اطلاعاتی که از اسلام در رسانه‌های غالب دنیا منتشر و یا در سیستم آموزشی غربی تدریس می‌شود، تبلیغات سوء علیه اسلام است لذا برای دستیابی به دانش بهتری از اسلام، باید از این‌گونه واسطه‌ها عبور کرده و شناخت واقعی از اسلام را از منابع اولیه آن کسب کنند.

captcha