چاپ موسوعه شهیدثانی از اقدامات ماندگار دفتر تبلیغات اسلامی حوزه است
کد خبر: 2991717
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی:

چاپ موسوعه شهیدثانی از اقدامات ماندگار دفتر تبلیغات اسلامی حوزه است

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی با قدردانی از چاپ موسوعه شهیدثانی گفت: چاپ موسوعه شهیدثانی از اقدامات ماندگار دفتر تبلیغات اسلامی حوزه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی 25 اسفند ماه در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان این دفتر با تقدیر از احیای تراث اسلامی توسط دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: چاپ موسوعه شهیدثانی از اقدامات خوب و ماندگار است.

وی با بیان اینکه یکسری از کارها روزمره است و حتی اگر خیر هم باشد آثارش نمی‌ماند، افزود: چاپ آثاری همچون موسوعه شهیدثانی از اقداماتی است که اثرات آن باقی می‌ماند.

این مرجع تقلید همچنین با تقدیر از تصمیم دفترتبلیغات اسلامی در خصوص احیای آثار سایر بزرگان و عالمان دینی و تهیه برنامه‌ای 10 ساله در همین خصوص گفت: باید این برنامه با رعایت معیارها و اولویت‌ها تهیه شود.

وی خطاب به رئیس و مسئولان دفترتبلیغات اسلامی بیان کرد: بحمدالله موفق هستید و برای مزید توفیقاتتان همواره دعا می‌کنیم.

در ابتدای این دیدار نیز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفترتبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی در خصوص احیای تراث اسلامی در دفترتبلیغات اسلامی پرداخت و از چاپ آثار شیخ بهایی در 20 جلد به همت دفترتبلیغات اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌ای 10 ساله برای احیای تراث اسلامی گفت: هدف از برگزاری این دیدار ها، مشورت گرفتن از مراجع و بزرگان دین برای اولویت‌بندی در زمینه احیای تراث اسلامی است و بیانات ایشان موجب دلداری همه مسئولین و کارکنان در دفتر تبلیغات اسلامی است.

captcha