شرکت ۲۱ قرآن‌آموز مؤسسه قرآنی ۱۴ معصوم دورود در آزمون قرآنی ارشاد
کد خبر: 3227496
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

شرکت ۲۱ قرآن‌آموز مؤسسه قرآنی ۱۴ معصوم دورود در آزمون قرآنی ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ۲۱ نفر از مؤسسه قرآنی ۱۴ معصوم دورود در آزمون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که یازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

یاسر بابایی، مسئول مؤسسه قرآنی 14 معصوم دورود، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: مؤسسه قرآنی 14 معصوم(ع) در بخش آقایان دارای 20 نفر قرآن‌آموز در رشته حفظ قرآن کریم است که به‌صورت هماهنگ و با یکدیگر کار حفظ را شروع کرده‌اند و تا پایان سال 93 حدود 2، 3 و 4 جزء را حفظ کرده‌اند.

وی افزود: همچنین، در سال گذشته بیش‌از 20 نفر در رشته روخوانی در این مؤسسه آموزش دیده‌اند و در بخش بانوان نیز کسانی‌که در رده ابتدایی هستند شرکت کرده‌اند که در حفظ یک جزء هستند.
بابایی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز مانند استاد علم‌الهدی در این مؤسسه تصریح کرد: تمام سعی ما در این است که روال اجرایی سال 93 را نیز در سال 94 ادامه دهیم.
مسئول مؤسسه قرآنی 14 معصوم دورود با بیان این‌که در سال گذشته 45 نفر دوره روخوانی را در این مؤسسه گذرانده‌اند، تأکید کرد: این مؤسسه 21 نفر را برای شرکت در مسابقات قرآن و عترت اداره ارشاد اسلامی که یازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود در رشته یک، 3 و 5 جزء شرکت می‌کنند، اعزام می‌کند.

captcha