مهلت ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشجویان تمدید شد
کد خبر: 3317973
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
تا ۲۰ تیر‌ماه؛

مهلت ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشجویان تمدید شد

گروه اجتماعی: مهلت ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشجویان به دلیل استقبال دانشجویان تا ۲۰ تیر‌ماه تمدید شد.

مصطفی تقی‌زاده، دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از تمدید مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات با عنوان شعار توحید تا 20 تیر‌ماه خبر داد.

وی ادامه داد: پیش از این علاقه‌مندان فرصت داشتند تا 31 خرداد در مسابقات ملی اذان دانشجویان شرکت کنند که به سبب استقبال دانشجویان، مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تمدید شد.

تقی‌زاده با بیان اینکه مؤسسه آموزش عالی خاوران مشهد، میزبان سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشجویان است، اظهار کرد: این مسابقات در سطح دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی کشور درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات طی دو مرحله انجام می‌شود، ابراز کرد: در مرحله اول، ثبت‌نام و دریافت فایل صوتی انجام می‌شود و پس از داوری، 150 نفر که حد نصاب داوران را کسب کنند، برای رقابت در مرحله پایانی معرفی خواهند شد.

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات ملی اذان دانشجویان با بیان اینکه نتایج اولیه مسابقات، اواخر خرداد تا اوایل شهریورماه اعلام خواهد شد، عنوان کرد: مرحله پایانی این دوره از مسابقات به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری مرحله پایانی مسابقات را مهر‌ماه در سطح دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی کشور عنوان کرد و افزود: سال اول مسابقات اذان دانشجویان، در سطح دانشگاه‌های مشهد و سال دوم، در سطح خراسان رضوی برگزار شده است، اما امسال با هماهنگی وزارت علوم و فن‌آوری، سومین دوره مسابقات اذان دانشجویی به صورت ملی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، دانشجویان علاقه‌مند جهت ثبت‌نام می‌‌توانند کلمه «مسابقات اذان» را به سامانه پیامکی 30009900032116 بفرستند یا سؤالات و فایل صوتی اذان خود را به نشانی azan@mail.khi.ac.ir ارسال کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دانشجو
|
-
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۶
0
0
این چه مسابقه ای هست که دانشگاه ما از اون بی خبره؟
captcha