برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر پاکستان + تصاویر
کد خبر: 3326458
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر پاکستان + تصاویر

شعب خارجی: مسلمانان پاکستان روز جمعه، ۱۹ تیرماه، هم‌صدا با تمام آزادی‌خواهان سراسر جهان برای حمایت از قدس شریف فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مسلمانان پاکستان یک صدا برای مبارزه با استکبار و حمایت از قدس شریف  درراهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و فریاد مرگ بر اسرائیل را که نماد مبارزه با استکبار است، سر دادند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فریاد صد‌ها هزار مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، لرزه بر تن مستکبران انداخت و این اطمینان را به فلسطینیان داد که ملت پاکستان و مسلمانان سراسر جهان همواره آماده پشتیبانی‌ از آنها برای رسیدن به آزادی و نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

باوجود وضعیت ناامن کشور پاکستان، مسلمانان شهری‌های کویته، لاهور، کراچی و دیگر شهرها پا به پای سایر مردم کشورهای اسلامی به صحنه آمدند تا نه تنها از آزادی مردم فلسطین دفاع کنند بلکه از مقاومت مردم یمن نیز در برابر رژیم آل سعود پشتیبانی کنند.

مسلمانان ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل » و « مرگ بر آمریکا»، پرچم اسراییل را به آتش کشاندند.

علما با حضور در این راهپیمایی  تصریح  کردند: امروز همه آمد‌ه‌اند تا نوای قدس عزیز و فریاد استکبارستیزی مقاومت در منطقه همچنان پا برجا بماند و مستکبران دنیا بدانند که راه امام خمینی (ره) ادامه دارد و مسلمانان و تمام مردم آزادی‌خواه جهان پشتیبان فلسطین و قدس شریف هستند.

حجت الاسلام حسنین وجدانی، امام جمعه کویته، طی سخنانی ضمن انتقاد از کشورهای عربی و غربی، داعش را پسر خوانده اسراییل خواند و خواستار بیداری ملت مسلمان در برابر این توطئه شوم شد۔

حجت الاسلام مقصود دومکی در سخنرانی خود عربستان سعودی را خیانتکار خواند و افزود: در وضعیت نابسامان فلسطین، عربستان به‌جای ایستادگی در برابر دشمنان اسلام بر کشور یمن حمله‌ور شده است و باوجود این جنایت‌ها خود را خادم حرمین شریفین می‌داند.

 

captcha