برگزاری مسابقه «بانوی معصوم» در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3345471
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

برگزاری مسابقه «بانوی معصوم» در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به‌‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، مسابقه اینترنتی «بانوی معصوم» ویژه عموم بانوان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

فاطمه انصاری، مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌ وگو با خبرگزاری بین‌‌ المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، مسابقه « بانوی معصوم» ویژه عموم بانوان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این مسابقه به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جمعیت بانوان فرهیخته، ثبت نام کرده و پس از مطالعه متنی که پرسش از درون آن می‌باشد، جواب سؤال را ارسال کنند.
انصاری با بیان اینکه ثبت نام تا پایان دهه کرامت ادامه دارد، افزود: این مسابقه از طرف جمعیت بانوان فرهیخته امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان طراحی شده و به تعداد ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند جوایزی اهدا می‌شود.
مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضرت معصومه (س) از اسوه‎های تقوا و شرافت و از زنان کم‌نظیرتاریخ بشریت است و همه نیاکان ایشان مشعل‌داران امامت و پرچم‌داران هدایت هستند.

captcha