نشست ستاد برگزاری مسابقات و طرح تربیت حافظان قرآن در تربت جام برگزار شد
کد خبر: 3358345
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

نشست ستاد برگزاری مسابقات و طرح تربیت حافظان قرآن در تربت جام برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: نشست ستاد برگزاری مسابقات قرآن و طرح تربیت حافظان قرآن با حضور معاون فرماندار تربت جام در محل فرمانداری تربت جام برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، جلسه ستاد مسابقات قرآن و طرح تربیت حافظان قرآن با حضور معاون فرماندار تربت جام، نماینده روحانیون، بخشدار مرکزی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تربت جام، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، معاونت پرورشی آموزش و پرورش و نماینده شهرداری در محل فرمانداری تربت جام برگزار شد.

شافعی، معاون فرمانداری تربت جام در جلسه ستاد برگزاری مسابقات قرآن و طرح تربیت حافظان قرآن با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآنی به‌ویژه برای نسل جوان و نوجوان گفت: برای حاکمیت اخلاق در جامعه بایستی معارف انسان‌ساز دینی در جامعه ترویج کرد و این حاکمیت اخلاق امنیت روحی و روانی در جامعه حاکم خواهد شد.

شافعی بر برگزاری با شکوه و حداکثری این مسابقات قرآن و توصیه کمی و کیفی طرح تربیت حافظان تأکید و افزود: برنامه‌ریزی جامعی برای برگزاری این مسابقات در سطح شهرستان انجام می‌دهیم .

یادآور می‌شود، در این جلسه نحوه ثبت نام از متقاضیان در سطح شهرستان تشریح شد و مقرر شد از طریق بخشداران اطلاع‌رسانی شود تا با محوریت دهیاران و فرماندهان پایگاههای بسیج، روحانیون و شوراهای اسلامی در روستاها ستاد ثبت نام روستایی تشکیل و برابر سهمیه ابلاغی نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام گردد.

فرزاد رشتی

captcha