محفل انس با قرآن با حضور «احمدی‌وفا» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3439914
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
۲۱ محرم؛

محفل انس با قرآن با حضور «احمدی‌وفا» در اراک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن کریم با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا به همت سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک همزمان با ۲۱ محرم‌الحرام و ۱۳ آبان در مسجد چهارده معصوم اراک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی قرآن همزمان با 21 محرم‌الحرام و 13 آبان در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک قائم به همت سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری اراک برگزار می‌شود.

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک درباره نحوه برگزاری این محفل به خبرنگار ایکنا گفت:  قصد داریم با استفاده از قاریان بین‌المللی و کشوری روحیه اشتیاق به فراگیری مبانی الهی را در بین نوجوانان و جوانان افزایش داده و زمینه رشد معنوی آنها را فراهم آوریم در همین راستا محفل انس با قرآن کریم در اراک با حضور استاد حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: این سازمان هر دوماه یک بار محفل انس با قرآن کریم را در نقاط مختلف اراک برگزار می‌کند و تلاش بر این است که محافل به صورت منطقه‌ای برگزار شود به گونه‌ای که فضای مناسب برای حضور ساکنان آن منقطه مهیا باشد، همچنین تبلیغات لازم نیز در قالب فضای مجازی، نصب بنر و پخش تراکت در سطح شهر انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه این سازمان از پیشنهادات برای تبلیغات بهتر محافل انس با قرآن استقبال می‌کند ادامه داد: انتظار ما این است که متولیان و فعالان قرآنی در راستای اطلاع‌رسانی محافل انس با قرآن ما را یاری کنند، مشارکت و جذب مردم شهرستان در برنامه‌های فرهنگی کار سختی است اما با سعه صدر، اصرار و تداومی که این سازمان در برگزاری محافل انس از خود نشان داده شرایط حضور و مشارکت مردم شهرستان نسبت به قبل رشد قابل قبولی داشته است.

کربلایی حسنی در پایان گفت: قاریان برجسته استانی؛ ازجمله استاد مجید جیریایی و مسعود اکبری، حافظ کل قرآن نیز در این محفل حضور دارند، البته تعداد افرادی که این سازمان برای حضور در محفل دعوت کرده بسیار معدود است و غالب شرکت کنندگان را مردم عادی همان منطقه تشکیل می‌دهند.

یادآور می‌شود؛ محفل انس با قرآن کریم، فردا، همزمان با 21 محرم و 13 آبان در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک قائم برگزار می‌شود.

captcha