نهاد نماز جمعه، متشکل از ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی باشد
کد خبر: 3488311
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
آیت‌الله تقوی:

نهاد نماز جمعه، متشکل از ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی باشد

گروه اجتماعي: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نهاد نماز جمعه، مرکز قرارگاه فرهنگی شهرستان است که باید متشکل از همه ظرفیت‌های فرهنگی، قرآنی و خدمات رسانی اجتماعی باشد.

به گزارش خبرگزاري بينالمللي قرآن(ايكنا) از خوزستان، برخی از اعضای ستاد، دفتر و قرارگاه فرهنگی نهاد در دفتر امام جمعه انديمشك با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار و گفتگو کردند.


آیت‌الله سيد رضا تقوی ضمن ابراز لطف وتفقد از مجموعه زحمتکشان برگزاری نماز جمعه وفعالیت‌های گسترده فرهنگی این مجموعه اظهار كرد: نماز جمعه و این نهاد مرکز قرارگاه فرهنگی شهرستان است که باید متشکل از همه ظرفیت‌های فرهنگی، قرآنی و خدمات رسانی اجتماعی باشد.

وی در ادامه گفت: همگان بايد این مرکز را برای تقویت خود وجبهه فرهنگی در مقابل هجمه‌های دشمنان، همراهی و با طراحی و برنامه ریزی، معضلات فرهنگی شهرستان را یکی پس از دیگری برطرف کنند.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در قسمتی دیگری از سخنان خود، حکیمانه بودن به کار گیری اصطلاحات، در بیان نورانی مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرارداد و گفت: ايشان عبارات قرارگاه، جبهه فرهنگی، شعار سال(اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل )، نفوذ و… را با اشراف به کار ميبرند.

آيتالله تقوي تصریح کرد: شایسته است روی بیانات این رهبر حکیم و فرزانه کارهای کارشناسی انجام شود تا ثمرات آن را شاهد باشیم.


در پایان، این بازدید با سرکشی به بخشی‌های از مصلا نماز جمعه و دیدار با حوزه‌های علميه حضرت امام صادق (ع) وحضرت بقیه الله(عج) به پایان رسید.

يادآور ميشود، دیدار آیت‌الله تقوی رئيس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور از شهرستان اندیمشک در ادامه سفر به شهرستان‌های استان خوزستان انجام شد.

captcha