محافل انس با قرآن در حاشیه مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3507574
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
در دهه دوم ماه رمضان؛

محافل انس با قرآن در حاشیه مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی مشهد از برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم همزمان با نماز ظهر و عصر در حاشیه شهر مشهد با همکاری شهرداری منطقه دو، اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و این مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی خبر داد.

سروش عظیمی، مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان سال جاری، محافل انس با قرآن کریم به همت مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی سروش جاودانه وحی و معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو مشهد و همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه در این محافل انس با قرآن کریم قاریان و حافظان برجسته قرآن حضور دارند، ادامه داد: در نخستین روز برگزاری این محافل محمدجواد کاشفی، قاری بین‌المللی قرآن، حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی، حافظ بین‌المللی و حسن خانچی، مبتهل بین‌المللی از ماهشهر حضور دارند.
وی اضافه کرد: همچنین احسان سوختانلو، نفر اول مسابقات ارتش و علی ساجدی‌مقدم، قاری نوجوان و نفر اول مسابقات کشوری نیز به تلاوت می‌پردازند؛ سروش عظیمی، استاد قرآن کریم نیز امر مجری‌گری این محافل قرآنی را بر عهده دارد.  
مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی اظهار کرد: برگزاری این محفل انس با قرآن کریم از امروز، 27 خردادماه در مسجد امام حسین(ع) واقع در بلوار توس، توس 55، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه در این محفل نورانی انس با قرآن گروه تواشیح شمس‌الهدی به اجرای برنامه قرآنی می‌پردازد، تصریح کرد: در روزهای آینده برگزاری این محفل میزبان عبدالناصر حرک، قاری برجسته مصری و محمدعلی امهز، قاری لبنانی نیز در دیگر مساجد منطقه دو شهرداری مشهد که جزو حاشیه مشهد هستند، خواهیم بود.       
عظیمی ادامه داد: برگزاری این محفل قرآنی برای 10 روز آینده نیز برنامه‌ریزی شده است و فعلا در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این محافل تا پایان ماه مبارک رمضان هستیم.
captcha