چگونه می‌توانیم در دوره‌های غیرحضوری مدارس عالی دینی شرکت کنیم؟
کد خبر: 3522986
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

چگونه می‌توانیم در دوره‌های غیرحضوری مدارس عالی دینی شرکت کنیم؟

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی مؤسسه عالی نورالزهراء(س) گفت: متقاضیان شرکت در دوره‌های غیرحضوری مدارس عالی حوزوی علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و شرکت در آزمون، باید با مهارت‌های ICDL آشنایی داشته باشند.

لیلا سپهری، معاون فرهنگی مؤسسه عالی نورالزهراء(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: دور‌ه‌های غیر حضوری تحصیل در حوزه علمیه در مقطع کارشناسی ارشد، فرصتی است تا علاقه‌مندانی که فرصت کافی برای حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند بتوانند واحدهای مربوطه را طی و مدرک مورد نظر خود را اخذ کنند.

سپهری با اشاره به اینکه در حال حاضر 65 طلبه حضوری و 20 طلبه غیرحضوری در این موسسه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: در دو رشته تخصصی فقه و اصول و کلام اسلامی اقدام به پذیرش طلبه حضوری و در دور رشته تخصصی فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآن طلاب به صورت غیرحضوری می‌توانند در دوره‌ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرایط حضور در دروه‌های حضوری و غیرحضوری تفاوت چندانی با هم ندارند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در دوره غیرحضوری این موسسه باید سطح 2 حوزه را با موفقیت طی کرده و به دلیل اینکه آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند طلاب علاقه‌مند باید داراری مهارت ICDL و آشنایی با نرم‌افزارهای مربوطه باشند.

سپهری خاطرنشان کرد: این دوره‌ها بدون شهریه بوده و پس از اخذ نمره حد نصاب در آزمون، واحدهای درسی در 4 سال تحصیلی به طلاب ارائه می‌شود که پس از طی دوره و ارائه پایان‌نامه‌ای که امتیاز حد نصاب را کسب کند، مدرک کارشناسی ارشد به طلاب ارائه می‌شود.

captcha