برگزاری سوگواره شعر عاشورایی در دانشگاه سیستان وبلوچستان
کد خبر: 3543134
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

برگزاری سوگواره شعر عاشورایی در دانشگاه سیستان وبلوچستان

گروه فرهنگی: سوگواره شعر عاشورایی با موضوع « حادثه کربلا، قبل و پس از آن» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان و با همکاری دانشکده علوم قرآنی زاهدان و دانشگاه فرهنگیان استان در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سوگواره شعر عاشورایی با موضوع « حادثه کربلا، قبل و پس از آن» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان و با همکاری دانشکده علوم قرآنی زاهدان و دانشگاه فرهنگیان استان در زاهدان برگزار می‌شود.
علیرضا بندانی، رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان در این رابطه بیان کرد: سوگواره شعر عاشورایی بین دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود و شاعران می‌توانند اشعار خود را با موضوع عاشورا، امام حسین(ع) واهل بیت ایشان در عاشورا  و وقایع بعد از آن به این جشنواره ارسال می‌کنند.
رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پایان این جشنواره، اشعار برگزیدگان به صورت کتابچه عرضه می‌شود تا مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد و همچنین به نفرات برتر کمک هزینه کربلا اهداء خواهد شد.
بندانی افزود: شاعران و علاقه‌مندان به شرکت در سوگواره شعر عاشورایی می‌توانند تا 15 آبان‌ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی الکترونیکی farhangi@usb.ac.ir  ارسال کنند.
captcha