کمیته جذب مشارکت‌های مردمی از کمیته‌های شاخص اربعین امسال بود
کد خبر: 3553599
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

کمیته جذب مشارکت‌های مردمی از کمیته‌های شاخص اربعین امسال بود

گروه اجتماعی: فرماندار دشت‌آزادگان گفت: کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی یکی از کمیته‌های شاخص اربعین امسال در دو مرز شلمچه و چذابه بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نادر عمیدزاده فرماندار دشت‌آزادگان در مراسم تجلیل از خادمین و دست‌اندرکاران قرارگاه اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی مستقر در چذابه و شلمچه که امروز سه‌شنبه 23 آذر در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه کمیته اسکان یکی از کمیته‌های شاخص اربعین امسال در دو مرز شلمچه و چذابه بود، گفت: این کمیته از شش ماه قبل از اربعین کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در خدمت به زوار گفت: باید از مردم ولایت‌مدار و عشایر دشت‌آزادگان تقدیر ویژه کرد که منصفانه قدم‌هایشان از ما جلوتر بود و برای خدمت به زوار اربعین مشتاقانه منتظر اربعین بودند.

عمیدزاده بیان کرد: امسال کارهای متفاوتی در حوزه زیرساخت‌ها در چذابه با درایت استاندار در حوزه راه و پارکینگ انجام شد، با وجود اینکه مشکلاتی وجود داشت ولی حرکت روان‌تر از سال‌های قبل بود.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: احداث 15 کیلومتر جاده در طی 4 ماه، پارکینگ 60 هکتاری،‌ روشنایی مسیر 17 کیلومتری و کارهای دیگر، اقدامانی متفاوت از سال‌های قبل بود. البته مشکلات هم جدید بود. امسال بیش از 28 مورد مشکل وجود داشت که گزارش مطلوب آن‌ها به استانداری تقدیم شد.

captcha