مرکز غیرحضوری بانوان جامعةالقرآن افتتاح شد/ بهره‌مندی 12 هزار متقاضی
کد خبر: 3554941
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
حجت‌الاسلام نجفی:

مرکز غیرحضوری بانوان جامعةالقرآن افتتاح شد/ بهره‌مندی 12 هزار متقاضی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) از بهره‌مندی 12 هزار متقاضی بانو و آقا از دوره‌های مرکز آموزش غیرحضوری خبر داد و گفت: مرکز بانوان نیز طی روزهای پایانی هفته وحدت به صورت رسمی راه‌اندازی شد.


حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن اشاره به راه‌اندازی مرکز غیرحضوری حفظ قرآن ویژه بانوان، اظهار کرد: این مرکز در بخش آقایان با هدف آموزش غیرحضوری میان علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان و نشر و توسعه فرهنگ قرآنی 23 بهمن‌ماه سال 93 افتتاح و راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: تنها تفاوت این مرکز با سایر مراکز غیرحضوری مشابه در کشور این بود که تمامی ظرفیت‌های ارتباطی را در این مسیر آورده‌ایم و متقاضیان این مرکز می‌توانند با بهره‌گیری از هر وسیله ارتباطی چون تلفن ثابت، همراه، سایت، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی مجازی و مکاتبه‌ای به آموزش یکی از علوم قرآنی چون حفظ، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی و مفاهیم قرآن اهتمام بورزند.
نجفی با اشاره به اینکه نحوه ارتباط‌گیری کارشناسان مرکز با داوطلبان به انتخاب خود متقاضیان است، عنوان کرد: لذا طی هفته وحدت امسال نیز توانستیم این بخش را برای بانوان راه‌اندازی کنیم.
وی تصریح کرد: لذا در مرکز آموزش غیرحضوری قرآن این مؤسسه هم داوطلبانی از ایران و اتباع خارجی در کشورها داریم و هم داوطلبانی از سایر کشورهای دیگر که اساتیدی از جامعةالقرآن به‌عنوان مُبلغ در دیگر کشورها موفق به جذب آنها شده‌اند، به‌عنوان متقاضی در دوره‌های مرکز آموزش غیرحضوری نام‌نویسی کرده‌اند.
مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) تصریح کرد: در مرکز آموزش غیرحضوری قرآن تمامی دوره‌های آموزشی جز صوت و لحن که امکانش فراهم نیست، تدریس می‌شود.
وی ادامه داد: از جمله این دوره‌ها می‌توان به آموزش روخوانی، مفاهیم، تجوید و مشاوره و خانواده قرآنی و طرح‌های مختلف حفظ اشاره کرد.
نجفی با اشاره به اینکه بخش بانوان از ابتدای پائیز امسال به صورت پایلوت راه‌اندازی شده بود، تأکید کرد: امید است با تهیه زیرساخت‌ها و بررسی خطاهای موجود، این مرکز را برای بانوان به صورت رسمی افتتاح و راه‌اندازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه لذا این مرکز در بخش بانوان نیز شاگردانی را ثبت نام کرده‌ایم، تصریح کرد: 12 هزار نفر در مجموع بانوان و آقایان از دوره‌های مرکز آموزش غیرحضوری جامعةالقرآن بهره‌مند می‌شوند.
captcha