شاخص‌های بین‌المللی توسعه امور جوانان احصا شده است/ تدوین اطلس جامع جوانان
کد خبر: 3579355
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
رضوی:

شاخص‌های بین‌المللی توسعه امور جوانان احصا شده است/ تدوین اطلس جامع جوانان

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: شاخص‌های بین‌المللی توسعه امور جوانان احصا شده و همچنین اطلس جامع جوانان در دست تدوین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان، سیدجواد رضوی، مدیركل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز، 10 اسفندماه چهارمین نشست معاونین فرهنگی و امور جوانان و کارشناسان ساماندهی امور جوانان کشور در شیراز گفت: ایجاد نگاه مثبت به جوانان، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان است.

وی از تدوین اطلس جامع جوانان در كشور خبر داد و افزود: علاوه بر این‌ها شاخص‌های بین‌المللی توسعه امور جوانان احصا شده است.

رضوی افزود: سالنامه وضعیت برگزاری ستادهای ساماندهی در سراسر کشور در سال ۹۵ به منظور ارتقای سطح برگزاری ستادها تهیه شده است و اشراف اطلاعاتی، باور به رسالت خطیر و اهمیت برگزاری ستادها، شناخت کامل از قوانین، از جمله انتظارات اداره‌کل ساماندهی از مسئولان گروه‌ها در استان‌هاست.

این مقام مسئول گفت: ارزشیابی مستمر برگزاری ستادها و کمیته‌های تخصصی ذیل آن، با رویکرد تسهیل‌گری و آسیب‌شناسی برنامه‌ها صورت می‌گیرد و تمامی مباحث جوانان در ستادهای ساماندهی باید پیگیری و تا حصول به نتیجه دنبال شود، تأمین آینده کشور، منوط به پرداختن به جوانان است و در ساماندهی امور جوانان، باید نگاه و رویکرد سیستمی حاکم شود.

captcha