اقتصاد مقاومتی علاوه بر پیشبرد اقتصاد، رشد فرهنگی و سیاسی به ارمغان می‌آورد
کد خبر: 3586179
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

اقتصاد مقاومتی علاوه بر پیشبرد اقتصاد، رشد فرهنگی و سیاسی به ارمغان می‌آورد

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها باعث رونق اقتصادی نمی‌شود بلکه زمینه رشد و پیشرفت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، استقلال و خودکفایی کشور را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سال نو و مزین شدن امسال با بهار فاطمی، نامگذاری سال 96 توسط رهبر معظم انقلاب به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را نشانه عمق دغدغه‌های ایشان نسبت به اوضاع اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم دانست.
وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی در همه زمینه‌ها در مسیر تحقق عدالت اجتماعی است و باعث ایجاد اشتغال بیشتر و رونق اقتصادی در کشور می‌شود، البته باید تولیدکنندگان با افزایش کیفیت و کمیت زمینه تحقق این امر را فراهم کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، موفقیت در زمینه بهبود اوضاع اقتصادی را نیازمند اشتغال و حمایت از تولید داخلی برشمرد و تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید همگام با سایر نهادها و ادارات در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی نسبت به اقدامات و فعالیت‌های مهم اقتصادی در کشور نهایت تلاش خود را انجام دهند و با برگزاری کارگاه‌ها و جشنواره‌های نمایشگاهی و آموزشی بسترهای لازم را مهیا کنند.
حجت‌الاسلام برازش در ادامه تصریح کرد: مجموعه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی متشکل از روحانیون و مبلغین، هیئات مذهبی، مداحان و کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی دیگر به‌عنوان بازوان اصلی تبلیغ در کشور، نقش بسیار مهمی در بسترسازی و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولیدات داخلی دارد و باید در این زمینه همه توان و تلاش خود را به کار گیرند.
وی با اشاره به مهار بحران بیکاری و کاهش آسیب‌ها و انحرافات در کشور با استفاده از اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی تنها باعث رونق اقتصادی نمی‌شود بلکه زمینه رشد و پیشرفت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، استقلال و خودکفایی را فراهم می‌کند، باعث پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و انحرافات ناشی از بیکاری و مصرف‌گرایی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان از همه مسئولین و متولیان دستگاه‌ها و نهادها و مردم خواست با اتخاذ تدابیر و اقدامات مؤثر تمام سعی خود را برای حمایت از کالاهای ایرانی، تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان انجام دهند تا روز به روز شاهد پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی باشیم.
captcha