یادواره 234 شهید سپیدان برگزار شد
کد خبر: 3589788
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

یادواره 234 شهید سپیدان برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره 234 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع محرم شهرستان سپیدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، نخستین یادواره شهدای شهرستان سپیدان در سال جدید در شهر بیضا برگزار شد و در این راستا یادواره 234 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع تكریم شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده، امام جمعه کامفیروز ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر به‌ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم گفت: کار زرمندگان شجاع اسلام جبهه مقاومت درعراق وسوریه بسیار ارزشمند و مهم است چراکه آنان بدون توجه به حد و مرز و تنها عشق به اهل بیت(ع) ودفاع از حریم آل‌الله پا به این عرصه می‌گذارند و از همه وابستگی‌های دنیوی عبور می‌کنند.

وی افزود: شهید سرافراز قدرت‌الله عبودی اولین شهید مدافع حرم بیضا با شهادت خود فضای شهر وروستاهای بیضا را عطرآگین کرد.

یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم کلیپی از حضور رزمندگان دلیر مدافع حرم پخش شد و اجرای مداحی و چند برنامه فرهنگی از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۸
0
0
با سلام
شهدا امامزادگان عشقند.
در یادواره شهدا بیضا متاسفانه جای عکس سردار شهید امام رضایی که از افتخارات ما بیضایی ها است و در گلزار شهدا شهر شیراز قطعه محمد رسول الله ردیف سوم دفن است خالی بود
شهیدی که در استان معروف است و هرکس گرفتاری و مشکل دارد از دور و نزدیک سر مزارش می آید و بیشترشان حاجت گرفتند کراماتش خیلی جذاب و معنویی است شاید مسئولین بیضا از وجود چنین شهیدی متولد بیضاخبر ندارند این شهید بزرگوار متولد روستای جعفرآباد هستند لطفا پیگیری کنید تا در برنامه های آتی مد نظر قرار گیرد. ممنونم
captcha