همایش «مدافعین حریم حیا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3619431
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به همت مؤسسه یاسین:

همایش «مدافعین حریم حیا» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی یاسین با همکاری امور بانوان جبهه فرهنگی استان آذربایجان غربی، همایش «مدافعین حریم حیا» در شهر ارومیه برگزار می‌کند.

معصومه وجدانی، مدیر مؤسسه قرآنی یاسین و مسئول امور بانوان جبهه فرهنگی استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مناسبت هفته عفاف و حجاب، از برگزاری همایش مدافعین حریم حیا خبر داد و گفت: همایش مدافعین حریم حیا از طرف مؤسسه قرآنی یاسین و با همکاری امور بانوان جبهه فرهنگی استان فردا در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی یاسین در توضیح جزئیات برگزاری این همایش عنوان کرد: در این همایش میهمانانی از کشورهای آلمان و ترکیه که در واقع از اعضای مؤسسه در شعبه‌های دیگر کشورها هستند، دعوت شده‌اند. ریحان بوزان، بانوی مبلغ کشور ترکیه به سخنرانی پیرامون مبحث حجاب و مشکلات بانوان محجبه در کشورهای غیر اسلامی می‌پردازد همچنین شاه‌محمد، دبیر جبهه فرهنگی استان و خود بنده مسئول امور بانوان جبهه فرهنگی و مدیر مؤسسه یاسین، از دیگر سخنرانان این همایش هستیم. در خلال برنامه نیز نماهنگ و تواشیح‌های مرتبط با موضوع نیز پخش خواهد شد.
مسئول امور بانوان جبهه فرهنگی استان آذربایجان غربی در پایان به زمان و مکان برگزاری همایش اشاره کرد و گفت: همایش مدافعین حریم حیا فردا، 26 تیرماه از ساعت 10 تا 12 در سالن بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس واقع در ارومیه، خیایان دفاع مقدس برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود که مؤسسه قرآنی یاسین در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان راهنمایی، کوچه ولیعصر(عج)، طبقه زیر همکف مسجد ولیعصر(عج) واقع شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۴
0
0
برگزاری این همایش باعث ترویج عفاف و حجاب می‌شود
captcha