منشاء آسیب‌های اجتماعی، عدم توجه به دستورات «ثقلین» است
کد خبر: 3632283
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

منشاء آسیب‌های اجتماعی، عدم توجه به دستورات «ثقلین» است

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی در فرمانداری، عنوان کرد: منشاء آسیب‌های اجتماعی، عدم توجه به دستورات «ثقلین» است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه روز گذشته، 28 مردادماه در جمع خبرنگاران از حضور شورای اداری در کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی قدردانی کرد و اظهار کرد: هر چه ما از قرآن و اهل بیت(ع) فاصله بگیریم جامعه دارای آسیب بیشتری می‌شود و به زبان ساده‌تر باید گفت منشاء آسیب‌های اجتماعی، عدم توجه به دستورات «ثقلین» است.
وی در ادامه افزود: دین و آموزه‌های دینی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله قتل، دزدی، خودکشی، طلاق، فحشا و... نسخه‌هایی دارد که اگر به‌درستی آنها را رعایت کنیم جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ادامه با اشاره به وظایف مسئولین در خصوص جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: مسئولین نظام جهوری اسلامی در هر پست و مقامی چه در حیطه فرهنگی و یا غیر فرهنگی با اتحاد و همدلی باید در راستای کاهش آسیب‌ها همکاری کنند.
captcha