مسابقات قرآن برای ما هدف نشود
کد خبر: 3634139
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

مسابقات قرآن برای ما هدف نشود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌ شاهد و ایثارگر سراسر کشور گفت: باید مراقب باشیم که مسابقات قرآن برای ما هدف نشود و به دنبال خلوص نیت و یافتن راه رستگاری توسط این هدیه آسمانی باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، رسول فلاح، دبیر اجرایی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در بخش بانوان که امروز، دوم شهریورماه در مشهد برگزار شد، بیان کرد: امام رضا(ع) فرمودند: مؤمن سه خصلت را از خدا، پیامبر(ص) و ائمه(ع) نباید از یاد ببرد.
وی ادامه داد: از خداوند باید بیاموزیم که راز نگهدار باشیم و راز کسی را برملا نکنیم، از پیامبر(ص) مدارا کردن و از ائمه(ع) خدمت‌گزاری به مردم را فراگیریم و در مشکلات و مصیبت‌ها صبر پیشه کنیم.
فلاح خطاب به جامعه قرآنیان بیان کرد: اینکه در جمع جامعه قرآنی قرار گرفتید توفیق بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم و شکر این نعمت را به جا آوریم، درست استفاده کردن از این نعمت به نوعی شکرگزاری است.
دبیر اجرایی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌ شاهد و ایثارگر سراسر کشور با بیان اینکه جامعه قرآنی باید از ارزش محوری به سمت مسئله محوری گام بردارد، ابراز کرد: ما قرآنیان نسبت به مشکلات جامعه مسئول هستیم و باید راه چاره‌ای برای این مشکلات بیندیشیم.
وی با اشاره به اینکه در راستای حل مشکلات جامعه باید گام برداریم و منتظر بقیه افراد نباشیم، عنوان کرد: همه افرادی که در زمینه تلاوت قرآن کریم به رتبه‌های بالا دست یافتند از جلسات قرآن تلاوت کلام‌الله مجید را آغاز کرده‌اند.
فلاح ادامه داد: باید تصمیم جدی بگیریم و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) عهد ببندیم که تا سال آینده برای نشر قرآن و آموزه‌های قرآنی گام برداریم وقتی در پایان تلاوت می‌گوییم «صدق الله العلی العظیم»، کلام خداوند را تصدیق می‌کنیم.
دبیر اجرایی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌ شاهد و ایثارگر سراسر کشور در پایان گفت: باید مراقب باشیم که مسابقات قرآن برای ما هدف نشود و به دنبال خلوص نیت و یافتن راه رستگاری توسط این هدیه آسمانی باشیم.
captcha