آغاز اسکان متسابقین بانوی مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه
کد خبر: 3640182
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

آغاز اسکان متسابقین بانوی مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه

فعالیت‌های قرآنی: مسئول کمیته بانوان چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: اسکان متسابقین چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان آغاز شده است و تا‌کنون 16 نفر از نمایندگان 8 استان در ارومیه اسکان یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، معصومه وجدانی مسئول کمیته خواهران چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: پذیرش متسابقین بانوی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از بعد از ظهر روز شنبه، 18 شهریورماه آغاز شده است که تا‌کنون 16 نفر از نمایندگان 8 استان جهت شرکت در این دوره از مسابقات وارد شهر ارومیه شده و اسکان یافته اند.

وی افزود: همچنین دیگر نمایندگان استان های مختلف نیز تا ساعت 22 امشب برای شرکت در این دوره از مسابقات وارد ارومیه می شوند.

مسئول کمیته خواهران چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ادامه داد: از روز دوشنبه20 شهریور الی 26 شهریور ماه 400 خواهر از 31 استان در رشته های مختلف قرآنی برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر به رقابت می پردازند که در این راستا نیز کاروان دوم شرکت کنندگان برای رقابت در این دوره از مسابقات، روز چهارشنبه 22 شهریور ماه وارد شهر ارومیه می شوند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مسئولان کشوری و استانی، جامعه قرآنی و شرکت کنندگان در این دوره از رقابتها عصر امروز، یکشنبه 19 شهریور ماه در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار می شود.
captcha