تمدید مهلت ثبت‌ نام دوره تربیت مربی قرآن
کد خبر: 3641204
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
از سوی مؤسسه جامعة‌الهدایة للقرآن اعلام شد؛

تمدید مهلت ثبت‌ نام دوره تربیت مربی قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه جامعة‌الهدایة للقرآن مهلت ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن را تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مؤسسه جامعة‌الهدایة للقرآن اصفهان، دوره‌های تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تربیت مربی نهج‌البلاغه و تربیت مربی صحیفه سجادیه را برگزار می‌کند.

این دوره با ارائه گواهی‌نامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای شرکت‌کنندگان همراه است که آغاز دوره از ابتدای مهر‌ماه با ارائه دروس توسط مربیان مجرب است.

مزایای دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن موارد‌ی است که به آن اشاره می‌شود. در دوره‌ای که در نجف‌آباد برگزار می‌شود، دانشجویان قرآنی دوره های مفاهیم مقدماتی را کامل می‌گذرانند و برای سطح های 1 و 2 و 3 به صورت مجزا گواهی‌نامه رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد که معتبر کشوری است.

همچنین، در نجف‌آباد قبل شروع دوره اصلی دوره پیش نیازها را معلمان می‌گذرانند که در پایان آن صاحب مهارت‌هایی علاوه بر گواهی‌نامه فوق می‌شوند مانند قاری قرآن در رشته ترتیل، توانایی اجرای قصه های قرآنی به صورت نمایش و پرده خوانی، کسب مهارت شیوه‌های اداره کلاس قرآن، آشنایی کامل با تاریخ اسلام، کسب مهارت‌های روانشناسی در آموزش و توانایی ترجمه آیات قرآن کریم می‌شوند.

زمان ثبت‌ نام این دوره تا 15 شهریورماه بود که به دلیل استقبال بیش از اندازه، نام‌نویسی این دوره تا 30 شهریور ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره 09162899560 تماس حاصل کنند و یا با نشانی نجف آباد، خیابان 15 خرداد جنوبی، حدفاصل خیابان گلبهار و خیابان شهدا، کوچه شهید محمدباقر حبیب‌الهی مراجعه کنند.

captcha