اجرای 2 طرح جدید در کانال تلگرامی «حسین کرمی»
کد خبر: 3660169
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

اجرای 2 طرح جدید در کانال تلگرامی «حسین کرمی»

گروه شبکه اجتماعی: به تازگی دو طرح جدید آموزشی قرآن کریم در کانال تلگرامی قاری بین المللی، حسین کرمی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین الملل قرآن(ایکنا) کانال تلگرامی حسین کرمی، قاری برجسته کشور با بیش از چهل سال سابقه در فعالیت‌های قرآنی و کسب مقام اول شانزدهمین دوره مسابقات بين‌المللي ایران، مقام دوم مسابقات قرآن مالزي و كسب مقام اول مسابقات قرآن سوريه، در شبکه اجتماعی تلگرام به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازد. حدود دو ماه است از فعالیت کانال تلگرامی این قاری قرآن می‌گذرد و به تازگی با دو طرح جدید قرآنی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
در کانال تلگرامی حسین کرمی اجرای طرح «تحقیق آموزشی تلاوت کامل قرآن کریم» توسط این قاری آغاز شده است و هر روزه تلاوت‌های 15 تا 20 دقیقه‌ای آموزشی تلاوت تحقیق (از ابتدای قرآن کریم) در این کانال قرار داده می‌شود.
دو طرح جدید در کانال تلگرامی «حسین کرمی»
همچنین طرح دیگری با عنوان «مقام‌شناسی ترتیل قرآن کریم» به‌زودی در این کانال تلگرامی با صدای حسین کرمی اجرا خواهد شد.
این کانال از بخش‌ها و مطالب متنوع قرآنی تشکیل شده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به ترتیل روزانه یک صفحه از قرآن کریم به روایت ورش از نافع و روایت حفص از عاصم با صدای حسین کرمی اشاره کرد. حدیث روز، از دیگر بخش‌های این کانال تلگرامی است که به صورت روزانه حدیثی از پیامبر و اهل بیت(ع) منتشر می‌شود.
دو طرح جدید در کانال تلگرامی «حسین کرمی»
تلاوت‌های جدید و قدیمی از سوره‌های قرآن کریم، فراز‌های صوتی و تصویری که توسط این قاری اجرا شده است، تصاویر محافل قرآنی با حضور حسین کرمی، تلاوت و مقاطعی از قاریان برجسته جهان اسلام از دیگر بخش‌های قرآنی این کانال تلگرامی است.
حسین کرمی به دلیل فعالیت در حرفه پزشکی، نکات بهداشتی و پزشکی را نیز در کانال تلگرامی خود منتشر می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند عضو «کانال قرآنی دکتر حسین کرمی» در شبکه اجتماعی تلگرام شوند و از مطالب قرآنی و آموزشی این کانال بهره‌مند شوند.
captcha