برگزاری مجمع سلامت جنوب کشور در بام نفتی ایران
کد خبر: 3688384
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

برگزاری مجمع سلامت جنوب کشور در بام نفتی ایران

گروه اجتماعی: قائم مقام مؤسسه ملی مرهم از برگزاری مجمع سلامت جنوب کشور در بام نفتی ایران خبر داد

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از فارس، امیرهوشنگ سلیمانی، قائم مقام موسسه ملی مرهم امروز، 15 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور برترین گروه فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران، اظهار کرد: این گروه پزشکی از 17 تا 21 بهمن ماه جاری با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران اقدام به جراحی بیماران شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری‌های مادرزادی سر و صورت می‌کند.
وی به سایر اقدامات این مؤسسه، افزود: مؤسسه ملی مرهم با دارا بودن سرمایه اجتماعی کم‌نظیر پیشنهاد برگزاری مجمع سلامت منطقه‌ای جنوب و جنوب غربی کشور را به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد داده است.
قائم مقام مؤسسه ملی مرهم تصریح کرد: این طرح که به‌نام سه گانه خدمت نام‌گذاری شده با موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان رو به رو شد و 21 بهمن‌ماه مجمع منطقه‌ای سلامت با حضور استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه این مؤسسه پیشتاز خدمت‌رسان در کشور است، خاطرنشان کرد: مؤسسه ملی مرهم با تدبیر جوانان هم استانی تشکیل شده است و از سال ۹۵ تا به حال سه بار مؤسسه برتر کشوری شناخته شده و از جمله مؤسسات مردم نهاد بنام در کشور به حساب می‌رود.
وی عنوان کرد: این مؤسسه با پیشنهاد طرحی تحت عنوان طرح «سه گانه خدمت» در نظر دارد جهت ارائه خدمات بهتر و رایگان به بیماران نیازمند و بسیج کردن استان‌های جنوب و جنوب غربی کشور گامی مؤثر در این راستا بردارد.
قائم مقام مؤسسه ملی مرهم به خدمات تعریف شده این مؤسسه اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل مجمع سلامت منطقه‌ جنوب و جنوب غرب کشور متشکل از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان میزبانی استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام و لرستان، اعزام تیم پزشکی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و اورتوپد به استان کهگیلویه و بویراحمد و انجام بیش از یک و نیم میلیارد تومان عمل رایگان و احداث پروژه چند منظوره بین‌المللی مرهم در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار متر و وقف درامد حاصله در راستای حل مشکلات نیازمندان از خدمات تعریف شده مؤسسه است.
سلیمانی با لزوم همکاری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و افزود: در استان کوچک و محروم کهگیلویه و بویراحمد انجام چنین خدمات ماندگاری موجب روشن شدن چراغ امید و رفع مشکلات نیازمندان می‌شود، لذا مسئولان در این زمینه ما را همکاری کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مؤسسه مرهم تا ریشه کن کردن بیماری شکاف لب، کام و جمجمه در کهگیلویه و‌ بویراحمد به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تیم‌های فوق تخصصی به این استان اعزام می‌کند.

captcha