اعلام دوره‌های غیرحضوری مؤسسه جامعةالقرآن
کد خبر: 3695582
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

اعلام دوره‌های غیرحضوری مؤسسه جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره‌ها و برنامه‌های جدید غیرحضوری(تلفنی و اینترنتی و با بهره‌گیری از فضای مجازی) مؤسسه جامعةالقرآن الکریم اعلام شد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مسئول مرکز آموزش‌ نوجوانان و بزرگسالان جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به لیست کلاس‌های غیرحضوری این مرکز گفت: کلاس‌حفظ‌ به صورت تلفیقی از طریق تلفن و تلگرام ویژه بانوان انجام می‌شود که طی آن حافظان پنج روز در هفت با بهره‌گیری از شبکه اجتماعی تلگرامی به مباحثه، مشاوره وپرسش و پاسخ می‌پردازند و یک روز در هفته نیز محفوظاتشان را به صورت تلفنی به استاد مربوطه تحویل می‌دهند.
وی ادامه داد: همچنین کلاس حفظ قرآن به صورت تلفنی براساس انتخاب مخاطب یک تماس در هفته، دو تماس در هفته و یا چهار تماس در هفته انجام می‌شود.
نجفی عنوان کرد: همچنین کلاس تفسیر قرآن ویژه بانوان و آقایان با تدریس حجت‌الاسلام داود قاسمی به صورت تلگرامی طی طرح‌های یک‌ساله، دوساله و سه ساله برگزار خواهد شد.

پنج‌شنبه////اعلام دوره‌های غیرحضوری مؤسسه جامعةالقرآن
وی بیان کرد: همچنین کلاس تجوید مقدماتی ویژه بانوان به صورت تلگرامی طی بازه زمانی دو تا سه ماهه و همچنین کلاس تجوید تکمیلی طی 20 جلسه تشکیل می‌شود.
مسئول مرکز آموزش‌ نوجوانان و بزرگسالان جامعةالقرآن اظهار کرد: کلاس ترتیل بانوان طی دو تا سه جلسه در هفته بسته به توانایی قرآن‌آموزان نیز در صورت تمایل و ثبت‌ نام بانوان برپا می‌شود.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره‌ها و یا دریافت مشاوره رایگان اصول و روش‌های حفظ قرآن و کلاسداری می‌توانند از طریق تلگرام به شماره ۰۹۱۹۹۷۴۷۹۱۰ پیام ارسال کنند و یا در کانال تلگرامی همیار حفظ قرآن به نشانی https://t.me/hefzqurannajafi مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha