افتتاح شعبه 23 موسسه قرآنی یاسین در شهر حله عراق
کد خبر: 3711438
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

افتتاح شعبه 23 موسسه قرآنی یاسین در شهر حله عراق

گروه فعالیت های قرآنی – مدیر موسسه قرآنی یاسین ارومیه از افتتاح شعبه 23 موسسه قرآنی یاسین در شهر حله کشور عراق خبر داد.

معصومه وجدانی مدیر موسسه قرآنی یاسین ارومیه در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی با بیان اینکه بیست و سومین شعبه موسسه یاسین در شهر حله عراق افتتاح خواهد شد، بیان کرد : همایش همبستگی با خانواده های شهیدان مدافع حرم عراق نیز در این شهر برگزار می شود.
وی افزود : موسسه یاسین ارومیه در جشن بزرگ نیمه شعبان نیز برنامه ای با مسئول حرم مطهر امام علی (ع) در صحن حضرت زهرا (س) در شهر نجف برگزار کرده بود.
وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول سال گذشته نزدیک به 600 قرآن آموز در موسسه یاسین حضور داشتند، تصریح کرد : در 6 ماهه دوم سال گذشته به دلیل تداخل زمانی با مدارس و امتحانات نزدیک به 300 نفر قرآن آموز در کلاس های قرآنی این موسسه شرکت کردند.
وجدانی خاطرنشان کرد : تمامی دوره های قرآنی به جز دوره پیش دبستانی در موسسه قرآنی یاسین برگزار می شود که شامل دوره های روخوانی، تجوید، حفظ و قرائت به صورت کاملا رایگان می باشد و محدودیت سنی برای حضور در کلاس ها وجود ندارد و همچنین کلاس های فرهنگی و هنری نیز در کنار این کلاس ها برای علاقه مندان دایر است.
وی ادامه داد : سازمان تبلیغات اسلامی حمایت های معنوی بسیار خوبی از موسسه یاسین در جهت ترویج فرهنگ قرآنی انجام داده است.
مدیر موسسه قرآنی یاسین ارومیه در خصوص اینکه باید فرزندان را از کودکی به قرآن علاقه مند کرد، اظهار کرد : وقتی کودک از دوره کودکی اش با راه قرآن آشنا می شود و با قرآن انس می گیرد راه خود را در زندگی بهتر می تواند پیدا کند.
انتهای پیام

captcha