داوران مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند
کد خبر: 3733613
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

داوران مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی- اسامی داوران در دو بخش بانوان و آقایان مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد.

داوران مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند

حجت‌الاسلام میثم عباسپور، دبیر مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای بهره‌برداری از ظرفیت قرآنی اساتید کشوری و تبادل تجارب، در انتخاب داوران این دوره از مسابقات تلاش شده است بیشتر از اساتید استان‌های کرمانشاه، زنجان و تهران استفاده شود.
وی با اعلام اسامی داوران این دوره از مسابقات افزود: در رشته قرائت و حفظ آقایان اساتید تقی نصیری از زنجان، جهانگیر امیری از کرمانشاه، اسماعیل تمهیدی از کردستان، هوشنگ یاری از کرمانشاه و رامین ابراهیمی از کردستان به داوری خواهند پرداخت.
حجت‌الاسلام عباسپور بیان کرد: در رشته دعاخوانی استاد علی اصغر فاطمی زاده در بخش آقایان و اساتید لیلا بایست و مریم کهریزی از کرمانشاه به قضاوت خواهند پرداخت.
وی اعلام کرد: در رشته‌های قرائت و حفظ بانوان اساتید مریم کهریزی ،کبری رحیمی و لیلا بایست از کرمانشاه ،استاد راضیه احمدی از تهران و استاد ژاله حیدری‌مقدم از کردستان به داوری این دوره از مسابقات خواهند پرداخت.
دبیر مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری استان کردستان بیان کرد: استاد جهانگیر امیری از کرمانشاه سرپرست هیئت داوران آقایان و استاد نجات صحاف ناینی سرپرست هیئت داوران بانوان خواهند بود.
لازم به ذکر است؛ استاد زاهد مرادی استاد راهنمای آقایان و استاد ملک نیا به راهنمای متسابقین بانوان خواهد پرداخت.
انتهای پیام

captcha